15 Temmuz 2014 Salı

Başlıklardan Hiç Hoşlanmam :P

Bugün yerimden hiç kalkmadım desem doğru söylemiş olabilirim. Bir tek öğle yemeğinde ayrıldım koltuktan. Artık oturan yerlerim sızım sızım sızlamaya başladı sanırım. İşten çıktığımda yürüyememekten korkuyorum. Yürümeyi unutmuş olabilir miyim acaba? Yok artık :D

Her açıdan değişikliğe ihtiyacım olduğu o kadar bariz ki. İçimden bir ses kükreye kükreye bunu bağırıyor. Ben de ona küfredip "sus lan otur yerine" diyorum :D Saçımı bile kestiresim varsa evet benim değişikliğe ihtiyacım var demek oluyor bu.

Neyse çok şikayet etmeyeyim tatilime 26 gün kaldı şurada. Geri sayım başladı yehhuu :)

Ablamla yiğenim bizde. Kendime ayıracak bir dakikam bile yok. İşten eve gidiyorum sürekli benden birşeyler isteniyor. Akşama oraya gidelim buraya gidelim. Durmadan bana sorulmadan yapılan planlara dahil olmak zorunda kalıyorum. Kimseyi kıramıyorum yaa off melek gibiyim kahretsin :D

Bakalım bu akşam nerede alacağız soluğu? Dün eve gittiğimde yiğenim yine "of sıkıldım ben nereye gitsek dışarı mı çıksak" triplerine başladı. Ergen işte. Hiçbirşeyden memnun olmuyor ki. Alıp Paris'e götürsen orada da sıkılır yeminle. Önce herkes "yok çıkmayalım bu akşam balkon sefası yapalım" dedi. Saat 10a gelirken birden ayaklanıverdiler. E bana da kalkıp hazırlanmak düştü. Karşı gelmek ne mümkün ergen hanımefendiye. Sonra onun suratını mı çekeyim :)

Zaten laptopunu da getirmemiş. Bu yaştan sonra bilgisayar kavgası yaptırtacaklar bana. Neredeyse "ama sıra bendeydi yaa" diye isyan etmek üzereyim. Hiç de anlamam ki bu tür kavgalardan. Bilgisayarımı hep tek başıma kullandım :) Laptopuma dokunmayalı günler oldu. Çünkü Güneşi beklerken diye salak bir ergen dizisi var ya. Heh işte koca gün internetten onu izliyor oturup. Günde kaç bölüm izlediğini tahmin edemiyorum. Oradaki Kerem'i görünce ağzının suyu akıyor da.

Evde televizyonun yüzüne bile bakmayan benim gibiler için laptopsuzluk ne zormuş meğer. Köşesindeki kırmızı oje lekemi görmeyi bile özledim. İlk defa şu akıllı telefonlar için şükrettim diyebilirim.O da olmasa fıttıracakmışım yani.

Bugün blog açtığım için bir kez daha mutlu hissettim kendimi. Daha önceden ne yapıyormuşum ben ya ? Hiç hatırlamıyorum valla bak. Sanki blogla çıkmışım anamın karnından.

Az önce Deep'in verdiği son ödülleri gördüm. O kadar çok blog linki koymuş ki dayanamadım. Hepsine tıklayıp beğendiklerimi gözüme hoş ve takip edilesi gelenleri takip etmeye başladım. Kendime geldiğimde gözlerim çift görür gibiydi, midem bulanıyordu ve kusasım vardı. Çünkü o kadar çok blog var ki keşke yarıya bölseydim :D Ve Deep'i bir kez daha tebrik edesim geldi sabrından dolayı :) Tebriklerimi yolluyorum buradan :)

Ayrıca bu aralar farkediyorum ki takip edilesi blog görünüm tercihlerim varmış benim. Neymiş bunlar derseniz. Bunu kelimelerle ifade edemem. Anlık bir his sadece. Bazıları o kadar itici geliyor ki hemen uzaklaşmak istiyorum oradan. Zaten öylelerini de takip etmiyorum. İçim daralıyor. Okuyamıyorum. Şimdi "ayy ne ukala" dediğinizi duyar gibiyim :D Ama öyle bence herkesin böyle tercihleri vardır. Herkes her bloğu okumuyor sonuçta. Benimki çok mu güzel yoo hiç de değil :) Ama sevmeyenler de okumuyordur yani.Çok normal birşey.

Barolar Birliği'nden kargo gelmiş eve. Az önce ablam aradı. Kitap göndermişler. Ne kadar düşünceliler aman allahım.Bizim talebimiz olmadan kargolar geliyor eve :D Aynı kanunlardan sayısız tane var elimde. Umarım kanun değildir yine. 

Artık tatil için alışveriş yapmak istiyorum ya. Kabinde denemek için sayısız etek elbise şort alıp kabinin içinde debelenmek istiyorum. Büyük ihtimalle de bana eşlik edecek olan ablama güzel mi nasıl durdu yakıştı mı diye işkenceler yapmak istiyorum. Of çok güzel ya :D

Neyse çok zırvaladım. Gidiyorum ben :)

61 yorum:

  1. ayy en üşendiğim şey :P o kabinlerin içinde debelenmek :S .. yazı mı of kors çok güzel yine :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız
      Ben hiç üşenmem ya çok severim :)
      Teşekkürler canım :*

      Sil
  2. Kalabalık yorar ama iyidir ya =)
    İnşallah tatilin gönlünce olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rumeysa B
      Çok güzel tabi ki. Ama yalnızlığa o kadar alışmışım ki bazen zor geliyor :)
      İnşallah tatlım. Teşekkür ederim *.*

      Sil
  3. Hiç üşenmedim okudum :))) Allahtan tatilinize az kalmış yoksa galiba büyük bir bunalım sizi bekliyor olacakmış :) Galiba tam zamaninda yetişecek tatiliniz.. Neyse şimdiden iyi tatiller diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sempatik Yazar
      Teşekkür ederiiim :)
      Aynen beni ayakta tutan tek şey tatil hayali şu an :D
      Sağol :)

      Sil
  4. olsun tatlı yorgunluklar bunlar.
    bazı blogerların işinin bloglarda gezmek olduğunu düşünüyorum bazen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz
      Öyle tabi ki.
      Haklısın bazen benim de aklımdan geçiyor bu :)

      Sil
  5. deep e beni de o listeye eklediği için ben de çok teşekkür ederim :DD benimde tüm blogları tıklarken midem falan bulandı ya :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hermis colak
      Deep'e hepimiz teşekkür ettik bol bol :)
      Sorma çok fenaydı :D
      Sanki bloglar kaçıyor. Yarısını sonraya bırakamadım ama :D Başlayınca durduramadım kendimi :D

      Sil
  6. yihhuuu az kalmış tatile çok merak ediyorum yahuu sanki ben gidecekmişim gibi :D
    şimdi anlaşıldı neden burayı boşladığın meğerse laptop a hasret kalmışsın ahh şu ergenler :)
    ukala mı kimmiş o yok canım daha neler kimsenin sana ukala diyeceğini sanmıyorum. O itici şey senin çooook uzaklarında:) gayet doğru bir tespit yapmışsın. Bazı bloglar cidden sevimsiz olabiliyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Canım benim heyecanımı sizle paylaşmayı bu yüzden çok seviyorum işte :)
      Ay sorma. Bu akşam kavuşuyorum canım bilgisayarıma :)
      Tatlım benim mutlu oldum bak şimdi :)
      Malesef öyle. Ama olsun biz bize mutluyuz :)

      Sil
  7. Uzuun bi yorum yapacaktım aslında ama benim uçuk hafızam sağolsun saniyeler içinde uçtu gitti :D
    Bende dün baktığımda öyle olduum :D
    Bazı bloglarda nedendir bilinmez bende öyle oluyorum yapacak bişey yok :)
    Yeğenini kızdırma sen yine de :D
    Öpüyorum seni tatlım ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Aynısı bende de oluyor ya. Okurken aklımdan geçiriyorum şunu yazacaksın unutma diye.Sona bir geliyorum unutmuşum :D
      O beni çok kızdırıyor amaa. Kıyamam bana :D
      Öpüyorum tatlış :*

      Sil
  8. Alışverişi ben de çok seviyorum da o kabin içinde debelenme kısmı hiç bana göre değil. Boğulacağımı hissediyorum afedersin şey kadar kabin içinde. Ne var sanki o kabinleri biraz büyük yapsalar öyle değil mi? Bu arada benim evde de bir tane var o ergenden. Aman Allah'ım hiç mi sıkılmazlar dizi seyredip durmaktan bilmiyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin Güngör
      Ben çok eğleniyorum kabinde ya :)
      Evet biraz büyük olsa daha çok eğlenebilirim :D
      Yok valla hiç sıkılmıyorlar :)
      Sevgilerle.. :)

      Sil
  9. Bilgisayarimdan ayrilamadigim icin gidip gelen kafasina gore takilmaya baslayan ses sistemi icin servise veremiyorum zaten tabletimide kirdim. Sonra kardesim bilgisayar birakicak diye mi beklicem sen iyi dayaniyorsun ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska
      Ayy sen benden de betersin demek :D
      Kardeşle çok zor valla. İyi ki kardeşim yok diyorum bazen :D

      Sil
    2. Yok bizde herkesin kendi bilgisayarı var ama servise verirsem bizimkilerin bilgisayarına kalırım. erkek kardeşim kiralarım diyor allahtan akıllı telefon var dimi)=)

      Sil
  10. Deepin blog ödül listesine ben bakamadım yaw. Çok fazlaydı :D Ben kaç yaşında olursam olayım labtab kavgası yaparım :D Bu arada labtabsız bende kaldım .İlk başlarda çok fazla sorun yaşıyorsun. Sonunda kabulleniyorsun ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Özdemir
      Ben baktım da sağlığımdan olacaktım :D Bakarsan da yavaş yavaş bak :D
      Tam kabullenmeye başlamıştım ki bugün gidiyorlar :)

      Sil
  11. Sıcak ve kabin :)) wooohuu şu an düşünemiyorum ama alışveriş muhteşem birşey. Hele o poşetlerle eve kendini atıp yatagın ustune tum cicileri sermek yok mu.. Paha biçilemeeeezzzzz :)) Ee her güzelin bir zorlugu varr tabii.. Sınırsız kredi kartımız olsa ve ekstreleri kendi kendine ödense ♥ Sevgilerr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam misket
      Aa evet en güzel kısmı cicileri çantalardan çıkarıp ortalığa sermek hatta sonra tekrar denemek :)
      Off ne süper olurdu ya :D Neden bazı şeyler bu kadar imkansız olmak zorunda anlamıyorum :)
      Sevgilerle...

      Sil
  12. Ah biz de laptop kavgası bol bize beklerim;) ÖĞrenirsin nasıl yapılacağını:))) Pıffff yorulduk artık gelsin şu tatil:( Neyse az kaldı deyip teselli bulalım bari:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      Allah kolaylık versin :D
      Arada öğrenmek için püf noktalarını sorabilirim o zaman sana :))
      Az kaldı az:)
      Sevgilerle..

      Sil
  13. yazının sonunda çöplük aklımda kalan şey 'ayy benim blogu seviyor mudur ki acaba?' oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dshe cell
      çok seviyorum ki :)
      Belli olmuyor mu? :)
      Hem dediğim gibi sevimsiz bulduklarımı takip etmiyorum zaten :)

      Sil
  14. sıcaklarda kıyafet deneme kısmı hakikaten sıkıcı oluyor evet,
    ödüller güzel oldu sevindirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      Ödüller çok güzel oldu cidden. Yeni bloglar keşfetmek çok iyi :)

      Sil
  15. Sizi takibe aldım :) Kendi bloguma da beklerim http://yagmur-serhats.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Serhat
      Merhaba :)
      Teşekkür ederim.Ben de takibe aldım :)

      Sil
  16. saçlarımı ben de kestirmek istiyorum da üşeniyorum bi şeyler yapmaya bee. Ölü gibiyim resmen.
    Ne neşelisin ya, ergenlere laf söyleme ama!! ben de ergenim ben de hem Paris e gitmek ister, hem de sıkılırım, lütfen saygı duyalım.. :)) :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helene
      Ben de çok üşeniyorum.Fazla değişiklik de bana göre değil zaten :)
      Neşeli miyim oyy yirim :))
      haha :D haklısın saygı duymak lazım :)
      Ama arada mutlu olun ya valla darlanıyorum bazen :D

      Sil
  17. ha bir de, ukala filan değilsin tabiki de ben de bazı blogları pek sevemiyorum. Bundan normal ne var ki.. Ben de mi ukalayım lan acaba? :D

    YanıtlaSil
  18. Aynı durum bende de var, televizyonu açmıyorum bile
    İnternet olmasa ne yapardım allammm hiç düşünemiyorum

    Bloglar hakkındaki düşüncene katılıyorum. Hepimiz bir şekilde kendimize yakın gelen blogları takip etmiyor muyuz? Mesela yaratıcılığı, esprileri, seçtiği müzikler ya da zevkleri...

    **Püff şu Kerem Bursin'i fazla abartmıyorlar mı sence de??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor rimel
      İnternet olmasa tvde dizilerin tekrarlarını izliyor olabilirdik :D Kabus gibi :D
      Kesinlikle öyle.
      Çok fazla abartılıyor bence. Bu yüzden de bana ayrı bir itici geliyor :)

      Sil
  19. heh he:)
    zevkle okudum yazını:)
    yeğenine sabrın ve anlayışın pek güzel,nede olsa geçildi bu yollrdan değil mi:))
    bi an önce yumuşacık olacağın,keyfine göre yaşayacağın tatil günlerin gellllsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva Peynirci
      Teşekkür ederim kii :)
      O yollardan ben de geçtim de şimdiki ergenler çok farklı ya :D
      Ay teşekkürler zaman geçsin istiyorum bir an önce :)
      Sevgilerle...

      Sil
  20. yavrucancım retro tarzı , yüksek göbekli bikinilerden al!
    Ayy bayılıyom lol ben onlaraaaaa (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza Sesi
      Bazı modelleri çok tatlı. Belki olabilir :)

      Sil
  21. Ben fazlamı bencilim acaba. Sen iyi vermişsin laptopunu ben vermem hiç bir şeyimi kimseciklere. Kırarım yine vermem :)) Benim olan benimdir arkadaş :)
    Bloglar konusunda ne haklısın ya bazıları mest ederken bazıları bunaltıyor.
    Bu arada daha tatile gitmedin ama tatil dönüşü postların merakta bilgine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TuGBa inCi
      Aa valla mı :D Sen ne fenasın öyle :)
      Döndüğüm gibi yumurtlayacağım merak etme :D

      Sil
  22. Bunlar hep tatil sendromu normal çiçeğim ;-)

    YanıtlaSil
  23. merhaba takipçin oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda ÜNLÜ
      Merhaba,hoşgeldin :)
      Bloglarından birini takip ettim ama diğerinin gadgetinde problem var :(

      Sil
  24. deep in ödüllü yazısındaki bloglara bakma işin ben de yapıyorum.kaç gündür blog okuyorum.kafa dengi olanları hemen izliyorum.dördüncü tekil şahısı da ordan buldum zateeenn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra D.
      Deep çok güzel bloglar bulmamıza vesile oldu sağolsun :)
      Heoşgeldiiin :)

      Sil
  25. çok eğlendim ya çok iyi :) Deep favori ya yerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımarımtırak Çikolata
      Eğlendiysen mutlu oldum kii :)
      Deep birtanedir :)

      Sil
  26. Ha gayret sayılı gün çabuk geçer :)
    Blog izlenimi konusunda katılıyorum Deep bir çok blogcuya destek çıkıyor tanıştırıyor birde biz izlemeye almakta bile zorlanırken o herkesi okuyabiliyor :)
    Bir ergen olarak ise diyeceğim o ki bir gün bizde insan kılığına gireceğiz inşallah tez vakitte :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Ay hiç geçmiyor yaa oof :)
      Deep gerçekten çok iyi bir blogger. Onu bilmeyen yok :)
      Onu hiç anlamış değilim nasıl hepimizin yazdıklarını okuyabiliyor bravo valla :)
      Hahah inşallah :D:D

      Sil
  27. Sabirli teyzesin yani :)yigenin sana teyze diyo mu? Sen iyi ki acmisin blog gayet sade goruntu ama icerik dolu dolu. hukukcu oldugun icin midir bilmem kelimeleri kullanisin cok guzel ve okunasi yazilar yaziyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Çok sabırlıyım çok :)
      Evet teyze diyor en baştan beri. Ben 9 yaşında teyze oldum da :))
      Ayy nasıl mutlu oldum çok çok teşekkür ederiiim :)
      Bu gazla kim tutar beni şimdi heheeeyt :D
      Çok öpüyorum seni tatlış :*

      Sil
  28. Güneşi Beklerken inanılmaz bi ergen dizisi ama nasıl da merak ettiriyor anlatamam,haftaya final zaten :D
    Blogunun sade ve samimi olması benim sevdiğim yanları (:
    Tasarımı karmakarışık olan blogları okurken (okumaya çalışırken) yoruluyorum çünkü :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mien
      Hiç izlemedim ama merak ettirdiği kesin :)
      Ay tatlım benim teşekkür ederim çok sevindim böyle düşünmene :)
      Ben de çok yoruluyorum :)

      Sil
  29. Bu yazı dolu dolu olmuş :)
    Şu blog zevki durumu herkeste vardır ya.Ben de hele fena :)
    Bir de şubilgisayar sırası,küçükken vardı bizde öyle bir şey.Ama şimdi herkesin kendi bilgisayarı var.Ohh mis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      şu anda bir ailede herkesin kendi bilgisayarının olması ne tuhaf.Oysa önceden bir tane olması bile lükstü :)

      Sil
  30. Benim de öyle hoş ben bir yığın kişiyi ilk takibe alıyorum sonra 10 kişiyi takipliyorum ancak yetişemiyorum ben ya ama tebrik ederim yani herkesi takip edenler var nasıl başarıyorlar anlamıyorum ama süperler :)
    Güneşi Beklerken'i kardeşim izliyor yetmiyor birde bana anlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülni...
      Ben de biraz öyleyim ya.Bir sürü kişiyi takip ediyorum ama gözüme kestirdiklerim ve sürekli takip ettiklerim 30 tane falandır sanırım :)
      Ayy nasıl üzüldüm sana anlatamam :D Ama neyse ki finali yaptılar da kurtulduk :)

      Sil