7 Temmuz 2014 Pazartesi

Daldan Dala Karalamaca


Unutmadan teşekkür ederek başlıyorum bu yazıya :) Sevgili Deep ve Loretta'ya en samimi blog ödülü için teşekkür ederim :) Mutlu oluyorum böyle şeyler yazıldıkça :)

Sonracığıma Hayal Gemisi ayşe e. vardı ya. Bir ara ortadan kayboldu sandık. Ama yeni bir bloğu var artık.Beni takibe aldığında o bloğun ona ait olduğunu bilmiyordum. Yumiyum'un yazısında öğrendim :) Son yazısına ulaşmaya çalıştığımda blog kaldırıldı yazısıyla karşılaştığımda üzülmüştüm. Severek okuduğum bloggerlardandı çünkü. Neyse ki kaybolmamış :) Belki haberi olmayanlarınız vardır. Yeni bloğu işte burada.

Hmm başka özellikle söylemek istediğim birşey yoktu sanırım :) Peki o zaman geliyorum asıl konuya.

Yemek yapmaktan hiç anlamayan çünkü daha önce hiç denememiş olan ben yemek yapmaya başladım. Hem de kaç gündür bir bilseniz :) Annem anneanneme temizlik yapmaya gidiyor günlerdir. C.tesi de birlikte temizlik yaptık eve geldiğimde parmak uçlarıma kadar her yerim ağrıyordu yeminle :) E annecik evde olmayınca da oruçlu olan bir babacık için herşeyi denemeye değer dedim ve yemek yapmaya başladım :) Tabi asıl bahane tatil de neyse çaktırmayın siz. 

1 ay içinde  bazı yemekleri çok iyi yapabilmem lazım. Serkan'ın yanında elim ayağıma dolaşmamalı mutfakta :) Tatil planımızda bir aksilik çıkacak diye ödüm patlıyor ya.  Serkan dün gidip yazlığı da gördü. Bana da çektiği fotoğrafları gönderdi. İçim çok rahat şimdi :)

Pilavı tutturmak zor derler ya. O yüzden her akşam yemeğin yanında pilav denemesi yapıyorum :D Annem yeter artık her akşam her akşam içimiz dışımız pilav oldu diye söyleniyor. Babam güzel olmuş deyince çekemedi tabi benim pilavımı :P Ama gerçekten de güzel olmuştu, mütevazi olamam şimdi :)

Eve gelince yemek bulaşık çamaşır derken mahvoluyorum vallahi. Annemi 23 yaşımda anlayabildim çok şükür :D

Bu aralar bloglarda bir durgunluk mu var bana mı öyle geliyor? Başka zaman olsa okumaya yorum yapmaya yetişemezdim. Her dakika yeni bir yazı olurdu. Ama bu ara çok durgun sanki. Yada ben öncekine göre daha sık girmeye başlamış da olabilirim.

Sonunda en yakın arkadaşlarımın okulları kapandı da döndüler buraya. Bir tanesi zatürre olmuş kıyamam :( Of önceden ne güzel istediğim zaman giderdim onlara. Onlar da bize gelirdi. Ama şimdi iş güç bir haftasonuna bağlı herşey. Ne sıkıcııı :)

İşten geldikten sonra çok sıkılıyorum yaa. Bazen gerçekten sıkıntıdan avazım çıktığı kadar bağırasım geliyor. Artık internette de kendime bir uğraş bulamaz oldum. Bloğa bakıp çıkıyorum sürekli. Google bile çare olamıyor bu aralar. Bir tavsiyesi olan var mı ki acaba bu konuda ? :)

Ne kadar daldan dala bir yazı oldu değil mi?  :)

Neyse gittim ben daha pilav yapıciiiimm :D



60 yorum:

  1. Pilav olayı koca bir yalan bebeğim ,plaza demişti dersin.
    Çünkü ben hemen her yemeği çok iyi yapıyorum.Pilavı tuturuyorum da şey oluo işte şey asdf.Böyle çin usulü gibi lapa asd (:

    Neyse bugünde kendime burger king yemeyi yaptım <3 parmaklarımı yedim resmen asdf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza Sesi
      Hahah :D Benimki birkaç denemedir iyi ya. Ama böyle devam eder mi bilmem :D
      İyi yapmışsın. En sevdiğim yemeklerdendir o :D

      Sil
    2. Kizlar bir sorun yüzünden blog adresim degisti haber vermek istedim http://karaboncuque.blogspot.com

      Sil
    3. Ahu Kader
      Teşekkürler haber verdiğin için tatlım.

      Sil
  2. bir kadının güzel yemek yapıp yapmadığını pilavından anlarsın demişti iş arkadaşım heheh . can sıkıntın için , kurslara mı gitsen acaba böyle değişik şeyler ne biliyim. bi de yaz olunca ev boğuyor insanı haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Benim de bir arkadaşım söylemişti aynısını :D
      Bilmiyorum ki :( Tatile gidip gelince düzelirim belki :)

      Sil
  3. Sıcaklardan o durgunluk :)
    Çaktırma sıcaklarla kafayı bozdum buara :D
    Aaa ismini yazmışsın ;)
    Yazık hergün pilav yapma ya :))
    Bende ilk yemek,kek vs yaptığım zaman yemekler ve pilavlar güzeldi amaaa kurabiyelerim taş gibi olurdu :)
    Hatta duvara atıp parçalanmadığını gördüğüm bile oldu :D
    Hala neden öyle olurlardı bilmiyorum ama hepsini öğrendim şükür :)
    Annem olmazsa yapabiliyorum artık tatilde de hergun pilav yapma bi de sevdiği bütün yemekleri öğren derim :)
    Toplu teşekkür yazın süper olmuş unutmadan iyi ki yazdın :)
    Arkadaşın biran önce iyileşir umarım tatlım benim kocaman öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Ay bu sıcaklar canımızı okudu :D Herşeyi onun üzerine atıyoruz :)
      Evet bundan sonra ismini yazacağım :)
      Bugün pilav yapmayacağım söz :D
      Kurabiye daha denemedim hiç. Beceremem gibi hissediyorum :)
      Hepsini öğrendin mi? Süpersin valla :)
      Pilavı tam tutturmayı öğrenmişken bir kaç gün ard arda denedim ama artık bence de yeter :D Sevdiği yemekleri ayrıntısına kadar öğrenip hepsini tek tek yapacağım gitmeden :)
      Tatilde hergün pilav yaptığımı düşündüm de çok komik haha :D
      İnşallah canım. :*

      Sil
    2. Tatlııım mim getirdim ki ben yapmak istersen ;))

      Sil
    3. Mim deyince akan sular durur benim için biliyorsun :D Hemen bakıyorum ve tabi ki yaparım :)

      Sil
  4. En samimi blooger :) uu çok havalı

    YanıtlaSil
  5. Pilav, pilav ve pilavla dolu günler geçiriyorsun göründüğü kadarıyla. Ama iyi yapıyorsan tebrikler sana çünkü ben de pilavı herkesin iyi yapamayacağını düşünüyorum.
    Olumsuz düşünme inşallah güzel bir tatil olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli
      Pilav konusunda çok iyiyim artık :) O yüzden her gün pilava son verebilirim :))
      İnşallah, teşekkür ederim :)

      Sil
  6. çok eğlencelisin hakikaten hakediyorsun en samimi olmayı da.
    bu arada ben de yemek yapıyorum,zeytinyağlı sıkıntın olursa bak istersen
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva Peynirci
      Çok teşekkür ederim :*
      Aa yardım alabileceğim birileri olması çok güzel :) Çok sağol :)
      Sevgilerle...

      Sil
  7. çokk teşekkür ederim kendimi gördüm yazıda :)
    sen samimisin ki :)
    pilav?Hiç yapmadım.Ama ramazanda çok yemek programı izliyorum.Bir kuralı var onun dimi?1'e 1,5 ölçek :) bunu öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      Ne demek rica ederim :)
      Çok teşekkür ederiimm sen de öylesin ki :)
      Ben o ölçekle yaptım da olmadı yaa. ben 1'e 2'de tutturdum :)

      Sil
  8. Serkan sen yemeği kötü yapsan bile beğendim diyecek bak ben diyorum hiç kasmana gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania
      Öyle mi dersin ? Ay yok içinde tutamaz o beğenmezse söyler :D Hatta üstüne bir de kebap mı istesek ya der :D

      Sil
  9. ödül için tebrikler tatlım :* :)
    pilav ustası olursun tatile gidene kadar :) ayrıca sen ne yaparsan yap Serkan (sonsuz dememek için tutuyorum kendimi:D) beğenir kiii :) bir an önce gelsin tatil zamanı güzel anılar biriksin bizde okuyalımmm :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      teşekkürler yumi :)
      Oldum galiba artık çok güzel yapıyorum. O yüzden her gün yapmama da gerek kalmadı :)
      Umarım beğenir yaa korkuyorum :)
      Ayy zaman geçmiyor ki hiiç :)

      Sil
  10. Sen bu işi başarırsın ben diyim sana...On numara yemekler yaparsın sonsuza...Öyle aklına kötü kötü şeyler getirme...Gideceksiniz ve her şey çok güzel olacak...İstediğin gibi;)Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      Ayy çok teşekkür ederim desteğin için. Fena gaza geldim :D Eve gidip 10 çeşit yemek yapasım var :D
      Umarım dediğin gibi herşey gönlümüzce olur. Teşekkür ederim :*

      Sil
  11. Ayy ellerine sağlık,eminim çok güzel olmuştur yemeklerin (:
    Titania'ya katılıyorum;güzel olmasa bile Serkan beğenicektir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mien
      Pilavda usta oldum :)
      Diğer yemeklerde de ilk denemelerim gayet başarılı :)
      Umarım beğenir. Beğenmezse de beni çok kızdıracak eminim :)

      Sil
  12. Seviyorum böyle daldan dala yazıları hem yazmasını hem de okumasını :D seninkini de zevkle okudum. Bence de haklısın bir durgunluk var sanki blogdaşlarda :D Yalnız sürekli pilav yapmana ve bitiş cümleni de pilavla bitirmene bayıldım :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D.S.K.
      Ben de çok seviyorum kii :)
      Teşekkür ederim :*
      Ya evet tatil olmasına rağmen çok durgun :)
      :D:D Artık pilava son öğrendim çünkü :)

      Sil
  13. İnsan yemek yapmanın keyfini alınca duramıyor değil mi?
    Ayrıca babacığına ellerinle yemek hazırlaman çok tatlı
    Eminim babanın da çooook hoşuna gitmiştir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor rimel
      Evet önceden çok sıkıcı bir iş gibi gelirdi gözüme. Ama öğrendikçe keyifli olmaya başladı, hoşuma gitti :)
      Evet babam da beğendi :)

      Sil
  14. Pilavı pişirirken kokusu çıkana kadar kavur kuzucuk 1-2 damla da limon damlat .. bembeyaz olur :) tatilin çoook güzel geçeceeekkk .. inan .. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız
      Baya kavuruyorum. Sonra canım sıkılıyor :D
      Aa bak limonu bilmiyordum. Onu da denerim.
      Çok teşekkür ederim,umarım :) :*

      Sil
  15. pilav zor diyorlar ama bende ilk pilav öğrenmiştim bir de taze fasulye:))) yaparsın senn:)) yaa serkan demek çok garip geliyorr :))) bence çok içten bir yazı olmuş çok sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk
      Yaptım bile galiba. Kıvırdım ben bu pilav işini :)
      Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  16. Pilav sanat işidir çiçeğim ama başaracağına eminim :-P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menen
      Kesinlikle sana işi.Herkes farklı ölçülerde yapıyor anlamadım gitti bu işi :)
      Ben de kendi ölçümü buldum ve tamamen öğrendim sanırım :)

      Sil
  17. Var arkadaş,
    Serkan'ı kest!
    O'nun yanında eline yüzüne bulaşmasın diye sürekli prtatik yapan bir sevgili?
    Dear God, benden ne istedin, benim günahım neydi?
    Neyse,
    Bak pilav olayında bir tencere var,
    Bildiğin kendi yapıyor, elektrikli.
    Şimdi bir ara ben de sardım tüm bu temizlik, yemek işlerine,
    Oradan biliyorum.
    Al, kurtul ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buddha
      ooo Buddha bey gelmiş :)
      Çok fedakarım kahretsin :D
      Cidden var mı öyle bir tencere hiç duymamıştım :)
      Bu bir kurtuluş olabilir haklısın :)

      Sil
  18. 19 yaşındayım bir kere bile bırak pilav yapabilmeyi,öyle bir girişimde bile bulunmadım.Sanırım annemin de dediği gibi evde kalacam. :)
    Eminim uğraşlarının sonuç verir,tatilde sevgilin parmaklarını yer.
    Tatil planınızda hiçbir problem çıkmaz ve çok güzel geçer inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atarlı Hatun
      Ohoo senin için çok erken. Ben 23 üm daha yeni başladım öğrenmeye :D
      Kalmazsın kalmazsın. Daha çok gençsin yemek işleri için boşver :)
      Ayy inşallah yaa :)
      Teşekkür ederim :*

      Sil
  19. insan yaptıkça alışıyor ve zamanla iyi sonuç alıyor, devam :))
    dilerim tatiliniz mutlu geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      İyi sonuç aldıkça da hevesleniyorum :)
      Teşekkür ederim umarım :)

      Sil
  20. okurken o pilavları karnımda hissettim ghlkdfhg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zompirya
      Sanal da olsa karnını doyurdum dimek :D

      Sil
  21. ramazan ayında sadece blogerda değil herşeyde durgunluk var sanırım hiçbir yerde yaprak kımıldamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Bu Harika
      Aynen öyle vallahi. Neyse fazla şikayet etmeyelim :))

      Sil
  22. aaa sonsuzun adı serkan mıymış iyi enişteyi daha yakından tanımış olduk :D

    şindi bişi dicem gülme ama 'ben hayatımda hiç pilav yapmadım' yeminle :/

    sen benden 1 yaş mı büyükmüşün hee bilmiyodum :))

    Laaaan daha dün bir bugün iki 'evlenmiyorum lan ben hem iş hem ev yürütemem ben olmaz abicim ben bekar ölcem istemiyorum' diyorum

    3 beyazdan uzak dur kuzu yaaa bırak şu pilav sevdasını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dshe cell
      Gülmem merak etme ben de yeni yeni yaptığım için :D
      1 yaş mı büyükmüşüm ben de bilmiyordum :)
      Ohoo pilav için bir senen daha var o zaman :D
      3 beyazdan uzak durmak.. Hmm bunu değerlendirmeye almam lazım :D

      Sil
  23. :D yemek yapmak bence dünyanın en zor şeyi . Allah kolaylık versin efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Özdemir
      Ben de öyle zannederdim ama değilmiş ya :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  24. pilav işine daha el atmadım lise 2 de falan bi deniyim dedim dibi tuttu evi duman sardı falan asdfghjk :D ya ben hiç bakamıyorum bloglara falan. işten geliyorum ölü gibi yatıp uyuyorum :D sıkıldım valla aaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lily
      Hahah :D Evden olcakmışsınız bi pilav uğruna :D
      Benim de çalışmama rağmen gereğinden fazla vaktim var :) Küçük yerde çalışmanın avantajı mı yoksa dezavantajı mı desem bilemiyorum :)

      Sil
  25. pilav güzel oldumu :)

    mimledim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narkoz
      Oldu oldu :)
      Aa tamam hemen bakıyorum :)

      Sil
  26. Yeni diziler ve kitaplar en iyi çözüm oluyor. Ben de önceden her yemeği yapabilen ve hatta pilavı da çok güzel ayarlardım. Ama son 2-3 aydır pilavım bir türlü olmuyor. Çıldıracağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazenoyleolur
      o zaman farklı ölçüler denemeye başla :D

      Sil
  27. E ozaman pilav için ellerine sağlık demek düşer. :)
    Mutluluk verecek güzel tatlar alacağın yemek deneyimlerin bol olsun bundan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Teşekkür ederiiimm :)
      Ayy inşallah. Ne tatlı bir dilek buu :)

      Sil
  28. pilaaaavv,bayılırımmm
    en son yaptığım pilavı güzel tutturmuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini
      Pilavı ben de çok severim.Ama artık öğrendim ya o kadar sık yapmıyorum :)

      Sil