24 Temmuz 2014 Perşembe

Kendinle Yüzleş Mim'i


Persephone hazırladığı güzel sorularla mimlemiş beni.Kendisine teşekkür edip hemen cevaplara geçiyorum :)

♣Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
Geçmişte öğrendiklerimin bugünüme hem olumlu hem de olumsuz etkileri var.Olumlu etkisi şöyle ailem her isteğimde ve hedefimde yanımda oldu. Mesleğimi edinmiş olmamda ve hedeflerimi gerçekleştirmemde onların etkisi çok büyük. Geçmişimde onların desteği olmasa sanırım asla hayalim olamayacak bir hayat yaşıyor olurdum. Olumsuz etkisi de şu ki  Türkiye'de yaşıyorum ve bir çok tabu ve kurallarla yetiştirildim. Bazı istisnalar tabi ki vardır ama küçük bir yerde yaşamak ve "kadın"olmak bir çok duvarın arasına hapsediyor bizleri. Başka bir ülkede yaşıyor olsaydım sanırım gönlümce yaşıyor olurdum. Kendi hatalarımı,doğrularımı ve yanlışlarımı tecrübeyle öğrenebilir ve daha çok kendim olabilirdim.

♣Annen, baban senin için ne ifade ediyor?
Annem:Güven,paylaşmak,dost gibi,içten,fedakarlık.
Babam:Duyguları saklı yaşamak,güven.

♣İmkansız olduğunu düşündüğün herşeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
İmkansız olduğunu düşündüğüm bir hayalim yok aslında şu an. Ama olsaydı elimden geleni yapardım sanırım. Bazen istersek neden yapamayalım diye düşünüyorum ama keşke herşey sadece bizim isteyip istemeyişimize bağlı olsa.Sanırım sadece istemek yetmiyor bazen.

♣Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük,parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
Şu an hayata yeni atılmış ve herşeyi sıfırdan öğrenmeye başlayan biriyim.Tecrübenin ne kadar önemli olduğunu yeniden görüyorum. Her geçen gün hayattan beklentilerim artıyor. Ve inanıyorum ki hiçbiri başaramayacağım şeyler değil. Bir kaç gündür yeni bir hedefim var. Serkanla birlikte olumlu olumsuz her yönünü düşünüp konuşuyoruz. Bir gün gelecek bu ikimizin macerası olacak ve hedefimi gerçekleştirmiş olursam bu macera ikimiz için de daha huzur verici olacak.
Nasıl bir macera ortaya koyacağıma gelirsek ben sadece mesleğini çok iyi yerine getiren, mutlu olduğum ve mutlu edebildiğim bir ailem olsun istiyorum. Sanırım çok maceralı ve büyük bir hayatta gözüm yok :) Huzur ve mutluluk yeterli benim için.

♣Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz,olağanüstü,değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?
Kalbim daha önce kırıldı hem de çok.Ama buna kendi hatalarım sebep oldu. Pişmanlıklarım oldu.Ama artık hepsi çok geride kaldı. Olmasını istediğim şekilde bir ilişki yaşıyorum. Umarım hep böyle hissederim :)

!Mimlendiniz!  :)
Helene
Biz Kimiz Kadınız
Mert Koyutürk
safransarı
Ahu Kader
Dr.Coffee
D.S.K.
3gen
Drama Queen
xCoach

42 yorum:

  1. Çok samimi olmuş canım bu mim =) Bakarsın bi gün bizde ülkemizde daha çok kendmiz oluruz. Gerçi bu imkansız sorusunun imkansız kısmı gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska
      Teşekkür ederim tatlım :)
      Keşke ama kesinlikle imkansız kategorisinde bu :)

      Sil
  2. Pek ciddi yaklaşmışın ;)
    Özellikle 4. sorunun cevabını çok sevdim :))
    Öperim tatlım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Sorular ciddi olunca ister istemez öyle oldu :)
      Öpüyorum tatlım :*

      Sil
  3. Mimler de giderek tarz değiştiriyor iyi mi?
    Sorgu odasında mı yoksa blogda mı, karıştırıyor insan :p
    (Annemi, babamı özledim be 4th)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buddha
      Ama böylesi de lazım arada ya :)
      Vah yavrııımmm :) Özlemek güzeldir be Buddha :)

      Sil
  4. doktora tezi gibi mim olmuş yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. bu mim olmuş ya, güzel olmuş hem de. :))
    emeğine sağlık tekil şahıs, baya öznel ve hoş cevaplamışsın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilal Aydın
      Öyle mi diyosun :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. umarım o hayata da kavuşursun malum imkansız diye bir şey yok hayatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selma yunak
      Haklısın ama bazen imkansız geliyor gözümüze bazı şeyler :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. yeni bi mimin var bendeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Aa teşekkür ederim. Şimdi baktım da o mimi başkalarında görünce allahım ben şimdi bu mimden kusur mu kaldım diyordum hep :D

      Sil
    2. mim monster oldun sen :)

      Sil
  8. biraz ciddi bir mim olmuş :).. daha bir özeline iniyor insanın..
    cevapların çok güzel olmuş :)özellikle geçmişimle ilgili olan sorunun cevbını cok beğendim :) mimlediğn için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar Kütüphanesi
      Evet bu aralar ciddi mim modası var :P
      Teşekkür ederimm, beğenmene sevindim :)

      Sil
  9. Aaa! Sevindim bak şimdi. :)
    Sorularda amma zormuş ha. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3gen
      Sevincin kursağında kalmış gibi hissettim :D:D

      Sil
  10. Ne kadar samimi bir mim olmuş böyle bende hemen yapmaya çalışıcam teşekkür ederim canımcım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D.S.K.
      Rica ederim tatlım sensiz bir mim olamaz artık benim için :D

      Sil
  11. mutluluğunuz daim olsun canım Serkanla birlikte güzel heyecan dolu ve uzuuuun bir maceraya atılacaksınız gelecekte ve bizlerde bu macerayı okuyor olacağız İnşallah :) (azıcık macera iyidir birazcık göz dik canıım:D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Teşekkürler yumişim inşallaaahhh :)
      Haklısın biraz göz dikmeliyim sanırım :D

      Sil
  12. Sorular hakikâtli olmuş he :)
    yazabilirsem , seni haber ederim
    teşekkür ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı
      Persephone yazar da hakikatli olmaz mı :)
      Rica ederim bekliyorum !! :)

      Sil
  13. kadın olmanın kolay olduğunu söyleyen hiç bi ülke vatandaşı yok sanırım,bazen savaş olan yada şeriat yönetimi olan ülkelerde kadın olmadığıma şükrediyorum,bireysel olarak bi takım iyi taraflarında olabiliyoruz hayatın,ancak kadın olmak deyince sorun hepimizin elbette,
    kendini güvende hissedip sevgi dolu bir aile de yetişmen ne şahane umarım sende hayallerini gerçekleştirebilirsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva Peynirci
      Kadın olmak her yerde zor haklısın.Bizden çok daha kötü koşullarda olanlar var.
      Umarım,çok teşekkür ederim.
      Bundan önceki mimde seni de mimlemiştim :)
      Sevgilerle..

      Sil
  14. herhalde böyle bir ülkede hiçbir zaman yabancı dizilerdeki gibi rahat olamicazzzz.
    mimler baya baya bizi ortaya çıkartıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemli kimlik
      Hiçbir zaman :)
      Evet baya özele inmeye başladık :)

      Sil
  15. <3 kısa ve se-vimmmmmmmmmmmmmmmmm-li <3
    yether ulan yether asd (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza Sesi
      Hahah :D Sana hep deli kız diyesim var :D

      Sil
  16. Bir mimde benden olsun :) senide mimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu Seçer
      Yihhu yeni bir mim daha :) Teşekkür ederim bakıyorum hemen :)

      Sil
  17. Bazı istisnalar tabi ki vardır ama küçük bir yerde yaşamak ve "kadın"olmak bir çok duvarın arasına hapsediyor bizleri.
    Ne güzel özetlemişsin,aynı durumdayım. Umarım üniversiteden sonra da buraya dönmek zorunda kalmam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mien
      Üniversiteden sonra eve dönmek gerçekten tam bir işkence.Ben bir senedir daha yeni yeni alışmaya başladım.

      Sil
  18. Kime hayatta sadece istemek yetmiyor dediysem herkes cesaret eksikliği diye tanımladı,kimse demek istediğimi anlamadı...Aynı düşüncede birine rastlamak beni nasıl mutlu etti anlatamam.Kurallar sınırlar çok acımasız...Hep mutlu olmanı dilerim cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Evet bazıları cesaret eksikliği yada özgüven eksikliği olarak görüyor ama bence alakası yok. Bazı şeyler ne kadar istersek isteyelim bir engele takılabiliyor.
      Teşekkürler tatlım sen de hep mutlu ol :)

      Sil
  19. Anam mimlenmisim haberim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahukader
      Herkese haber vermeye fırsatım olmadı :)

      Sil
  20. merhaba ben ters1köşe bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer aldığı bloğuma bir süredir yazıyorum.sizin bloğunuzu da çok beğendim :) benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SELİN Toy
      Merhaba.Hoşgeldin :)
      Teşekkür ederim hemen takibe alıyorum :)

      Sil