31 Temmuz 2014 Perşembe

Durum Bildirimi ve Mim

Yazıma bayramlardan nefret ediyorum şeklinde başlamamak elimde değil üzgünüm. Gerçekten nefret ediyorum ya öyle böyle değil.2-3 gün öncesinden beni bir sinir sarıyor. Fazlasıyla samimiyetsiz buluyorum bu bayramları. Belki de akrabalarımın çoğunu sevmediğimdendir ne bileyim. Bazıları bize mecburiyetten geliyor ve ben de onlara bize geldiler diye mecburiyetten gidiyorum. Laf olsun torba dolsun şeklinde muhabbetler dönüyor sürekli. Ve hep aynı son. Herkes aynı cümleyle kalkışını yapıyor. "Bize müsaade daha ziyaret edecek çok yerimiz var" İşte bu cümle beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam :D

Şimdi misafirden nefret ettiğimiz düşündünüz kesin. Ama öyle değil samimi ve içten olduğunu düşündüğüm birkaç akrabam var neyse ki :D Bak onlar saatlerce otursunlar hiç problem değil :)

Yapmacıklık ve mecburiyet girdiğinde işin içine nefret ediyorum işte. Mesela kurban bayramını ve yine aynı insanları mecburiyetten göreceğimi düşününce sinirlerim zıplıyor :)

İşte bayramdı misafirdi derken hiç uğrayamaz oldum buralara.Aklım sürekli okuyamadığım bloglarda ve başlayamadığım kitaplarımdaydı. Her gün telefondan şöyle bir göz attım. (Bilgisayara dokunmaya fırsat olmadı siz düşünün artık) Yeni yayınlar gördükçe aklım nasıl burada kaldı anlatamam.Ama şimdi acısını çıkarıp tek tek okuyacağım.

Aklımın bir köşesinde duran mimi de cevaplayıp sizleri okumaya başlayayım.

***

Deep bu mimden kusur kalmama engel oldu sağolsun :) Teşekkür ederim Deep :)

Aşk mı bağlılık mı?
Eğer karşılıklıysa aşkın bağlılığı da beraberinde getireceğini düşünüyorum.Bağlılıksız aşkı ne yapayım ben :) Bağlılıksız ne ya? Neyse anladınız siz beni :)

Gurur mu teslim olmak mı?
Olaya ve duruma göre değişir. Teslim olacağın insan var olamayacağın insan var yani sonuçta :)

Sarışın mı esmer mi?
Kumral.

Yeşil göz mü mavi göz mü?
Yeşil.

Et mi tavuk mu?
İkisi de.

Karpuz mu kavun mu?
Karpuz.

Altın mı gümüş mü?
Estetik açıdan gümüş ve beyaz altın.

Kedi mi köpek mi?
Köpek.

Beyaz mı siyah mı?
Beyaz.

Yağmur mu güneş mi?
Bunaltıcı olmayanından bir güneş mümkünse.

Mesajlaşmak mı aramak mı?
Mesajlaşmayı sevdiğim sayılı insan var.Onlarla mesajlaşmanın da konuşmanın da tadı ayrı :) Onlar dışında genelde aramayı tercih ederim.

Bodrum mu Çeşme mi?
Dünyanın en güzel yerini verseniz yine istemem.Yeter ki ayın 11'i gelsin ve ben tatilime gideyim başka bir şey istemiyorum :)

Deniz mi havuz mu?
Deniz.

Şimdiye kadar benim gibi bu mimden kusur kalanlar mimlendiniiizz !  :)
Mimleyecek enerjim olmadığı çok mu belli oldu ne :D

25 yorum:

  1. Bende seni mimledim yeni blog temanda harika olmuş hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert Koyutürk
      Mim için teşekkürler :)
      Blog temam tamamen içime sindi beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. kız insan sevmezmi bayramları çok ayıp ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narkoz
      Sevmiyorum kimse de sevdiremez :)
      Şimdiden kurban bayramının stresi sardı beni :)

      Sil
  3. 15 tane itirafta yazzsaannaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink timber
      O mim de kenarda bekleyenlerden biri. Taslaklarda yazdım 7-8 tane aklıma geldikçe yazıyorum.Ama 15 tane itirafım yok galiba benim ya :)

      Sil
  4. Bende bazı akrabalarımı sevmiyorum ama neyse ki bayramlarda evi otel gibi kullandığım için sorun olmuyor :DD

    YanıtlaSil
  5. Ben seviyorum ya bayramları, sanırım zaten bize misafir olarak gelen akrabaların veya misafir olarak gittiğimiz akrabalardaki misafir kelimesi gerçek anlamında olmadığından. Nasıl bi cümle kurduysam artık yani işte zaten sürekli birbirimizin evine gittiğimiz, devamlı konuştuğumuz kişiler olduğundan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania
      Anladım ben seni :D
      İşte öyle olsa benim için de bayramlar harika olabilir :)

      Sil
  6. hadi hadi bitti bayram. unutmadın mimiii haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Unutur muyum hiç :)
      Bitti ama kurban bayramı geliyor ya ooof :)

      Sil
  7. sevilen akraba ve dostlarla güzeldir bayram diğerleriyle dediğin gibi mecburi samimiyetsiz bir buluşma! ayy bir de "bi şekerinizi alıp gitcez" ve eğer aile büyükleri evde yoksa "hiç girmeyelim o zaman gidilecek bir sürü yer var" denmesi tadından yenmez ;)
    özlemişim yahu seni açma arayı böyle:)
    mim bile yapmış hemen oracıkta! "mimci hatun"a çıkacak adın benden söylemesi:) ama devam et okuması eğlenceli oluyor verdiğin cevaplara bayılıyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      evet bak o cümleleri de çok severim :D
      Bu aralar arayı baya açtım yaa :( Elimde olmayan sebeplerden dolayı. Yorumlara cevap yazmaya anca fırsatım oluyor :)
      Mimlere aşığım galiba ben :))
      Teşekkürler tatlım :)

      Sil
  8. her ne kadar bayramları çoook sevsem de, bayramda kendini ziyaret etmek zorunda hisseden 'samimiyetsiz' misafirlerden, bende nefret ediyorum. hayır yani, aylardır doğru düzgün konuşmadığımız kişiler, bayram adına 5 dk larını bize niye lütfediyorlar?? gereksiz merasimler bunlar. haa, sevdiklerimize kapımız sonuna kadar açık. :)
    (bende dolmuşum, sanki fırsatı bekliyormusum gibi oldu ama öyle yani.. :)) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr blue
      Heh işte aynen katılıyorum bunlara :)
      Normal zamanda görüşmediğim insanın bayramda benim evimde işi ne :D
      Sen de bendensin :)

      Sil
  9. Kolaya kaçip diğer mimi es geçsemde bunu yapsam diyorum .. uygunmudur çiçeğim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menen
      Tabi ki uygundur :) Bekliyorum ama ona göre :))

      Sil
  10. "Merhaba sayın bayan. Ben monako tarafların mokoko soyadım cumhurıyetı" dıye bı sııre baslamak ıstıyorum sonra yazarım asgahaf :) bende bayram sevmemekteyım, daha bı tanesı bıle ıyı gecmedı. Ilerde cocugum olursa muhtemelen o da sevmeyecek cunku para mara vermıycem ona. Yeterınce sacmaladıgıma gore burada kesebılırım yorumumu.
    Hadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mokoko Cumhuriyeti
      Haha sıradışı bir yorum olmuş :)
      Benim çocuğum da nefret eder kesin ben böyle şeyler söyledikçe :)

      Sil
  11. Bundan sebep, yeni nesil bayramlarda kaçıyo ya zaten tatillere. Aslında o seni sevmeyen akraba da sana gelmek istemiyo bence içten içe, ama gelenek göreneğe karşı davranacak toto yok çoğunda... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. complete_the_sentences
      aynen öyle.Keşke gelmeseler ve ben de onlara gitmek zorunda kalmasam.Böylece herkes mutlu olsa :)

      Sil
  12. bu akrabalar neden sevimsiz olurlar ? halbuki düşünsene aynı kan , ortak dna'lar ..ne bileyim kan çeker derler ama genelde akrabalar bi iter. ve genelde baba tarafıdır itici olan hahah neden ki amaaaa:) geçmiş bayramın kutlu olsun bu arada <3 mimleri çok seviyon sen ;) okurken canım karpuz istedi yaaa :) yine çok keyifli olmuş canım eline sağlık sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Beni kan man çektiği yok vallahi :)
      Ayyynnneeeen.Baba tarafımdan sevdiğim tek bir allahın kulu bile yok :)
      Teşekkür ederim senin de ççoook geçmiş bayramın kutlu olsun :)
      Mimler benim bebeklerim :D Teşekkür ederim tatlış. ♥ :)

      Sil
  13. Tatlııım çoook geçmişte olsa bayramın kutlu olsun :)
    O yapmacıklıklara benim de tahammülüm yok hatta bazıları o kadar iyi oynuyolar ki rolünü gerçekten ben paranoyak olduğumu düşünüyorum :)
    Öperim kocamanından :*

    YanıtlaSil