25 Temmuz 2014 Cuma

Can Sıkıntısı Mimi



GRİ LADY'den gelen minik sorulu bir mimim daha var :) Teşekkür ediyorum kendisine ve biraz geç kalmış olduğum için de özür dilerim :)

Pazartesi sendromu yada tamamen farklı bir sebepten dolayı keyifsiz ve mutsuz hissettiğinizde bu ruh halinden nasıl kurtulursunuz? Daha enerjik ve neşeli hissedebilmek için neler yaparsınız?

Pazartesi sendromunun bendeki ifadesi haftasonundan sonra erken kalkmanın zorluğudur. Yani saat 11 sularında bunun etkisinden kurtulmuş olurum. O saate kadar da ofistekilerle muhabbet edip çay kahve içip biraz gazete okuyup biraz televizyon izledim mi birşeyim kalmaz :)

İşteyken canım sıkılırsa ve yapılacak acil işler de yoksa blogla uğraştığım her halimden belli sanırım söylememe gerek yok :) Mesela şu an adli tatil yapılacak fazla iş yok ve ben hep buradayım yihhuu :):)

Evdeyken keyifsiz ve mutsuz hissettiğimde kitap okurum, uyurum ve genelde Serkan'ı arar bıdı bıdı bıdı yaparım :D Keyifsizsem canım birşey yapmak istemez genelde.  Bu mim de bitti böylece. Ama kenarda bekleyen iki tane daha var. Acaba bloğu açtığımdan beri kaç mim cevaplamışım çok merak ediyorum.Sayacağım bir gün üşenmezsem :)

Bu mimi bir çok kişi yaptı sanırım o yüzden tek tek mimlemiyorum.
Cevaplamamış olanlar yaparsa sevinirim :)

36 yorum:

  1. Mimler bende de çok fazla :D
    Pazartesiye çok takılmamak gerek bunun cuması da var di mi :D
    Öperim kiiii :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Tatilden dönünce yaparsın artık :)

      Sil
  2. sen baya şey yapıyormuşsun sıkılınca :)
    pazartesi sendromu fena bir şey.Pazar gecesi benim işkence oluyor.Tabi tatildeyken hiçbir sendrom yok ortada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      Hiçbirşey yapmadan oturunca daha çok daralıyorum ya :)
      Tatildeyken p.tesi candır :)

      Sil
  3. Pazartesi deme lütfen.. Ya da de nasıl olsa bu pazartesi tatil =)

    YanıtlaSil
  4. Moralimin bozuk olduğu zamanlarda izlemem için yer imlerine eklediğim videolar var. Hatta en sevdiğim vine videolarını dahi kaydediyorum.. Saatlerce bozuk olan moralimi 7 saniyelik videoların düzeltmesi de aslında baya garip ama o 7 saniyelik videolara gülmeyen insana da insan diyemem :D Bir de videoların haricinde kaydettiğim hareketli hatta sözlerini dahi bilmediğim şarkılar var. Bunlardan birini size söyleyebilirim, belki siz de moraliniz bozuk olduğunda dinlersiniz ^.^ SNSD - Love&Girls http://www.youtube.com/watch?v=6ex1YkDXelo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurçin
      Teşekkür ederim.Eve gittiğimde bakarım mutlaka.Bazen işe yarayabilir tabi bunlar da :)

      Sil
  5. Harika bir Cuma gününün etkisiyle okudum mimini ve bugünün Pazartesi olmadığından dolayı çokk şükrettim :)) Mim cevabı için teşekkürler canımmm:) Mutlu haftasonların olsun inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GRİ K.
      Ben teşekkür ederim tatlım.Cevabım çok geç oldu ama olsun :)

      Sil
  6. 1 midir :) 2 mimdir :) 3 mimdir :) her yer mimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narkoz
      bu ara mimden başka birşey göremez olduk:)

      Sil
  7. bende haftanın her günü sendromu var bu günlerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal Baysal Koçer
      Dönem dönem herkeste oluyor malesef bu :)

      Sil
  8. mim yap tatlım sen bol bol güzel oluyor mimleri yapması okuması :)
    blog can sıkıntısına bire bir gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Teşekkür ederim tatlım benim.Yazarken acaba sıkılıyorlar mıdır diye düşünüyorum bazen :)
      Blog çok tatlı kii :)

      Sil
  9. Ben pazartesi sendromu hiç yaşamıyorum ya, sen de uykun açıldıktan sonra alışıyormuşsun ama ben haftasonları da geç kalkmadığım için o bile yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania
      Aa süpermiş o zaman çok şanslısın :)

      Sil
  10. bende pazartesi sendromu yok ya, sadece pazar gününün son saatleri endişe basıyor bitmesin tatil diye :D
    sen yine iyi atlatıyormuşsun pazartesi gününü, ortalığı toz dumana çeviriyor millet o gün :D :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lily
      Aynen bazıları bu sendromu psikopatça yaşıyor :D

      Sil
  11. benimmde bu mimden var yapılacak :) asd bekliyo puffft!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza Sesi
      Benim kenarda bekleyen bir tane kaldı itiraf mimi onu da bir yazsam :)

      Sil
  12. çok kolay çözüm bulmuşsun
    şahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva Peynirci
      Böyle idare etmeye çalışıyorum işte :)

      Sil
  13. Küçük bir mim ama içi dolu mim olmuş, pazartesi sendromları yaşamamak dileğiyle :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge KARA
      Ay inşallah ya :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Pazartesi sendromu kışın en çok nefret ettiğim şey olsa gerek sanırım.:D Canın sıkılınca yabancı dizi izle bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut
      Ya aslında dizi izlemek iyi bir çözüm de başlayamıyorum bir türlü :)

      Sil
  15. Ben pazartesileri neden çok seviyorum? :D neden o sendromu yaşamıyorum ? Sanırım okulumu çok seviyorum . Güzel bir mim olmuş kısa ve anlaşılır. Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Özdemir
      Okulu seviyorsan yaşamazsın tabi ki :)
      Ama iş hayatında kesin yaşamaya başlarsın :)

      Sil
  16. Yalnız görsele bittim nasıl severdim arieli :d Yanıtın çok güzel ya sıkılıp kendini bundan kurtarmaya çözüm arayıp farklı şeylere değinmeni takdir ettim.Tam da gereken de bu sanırım. Sırf canı sıkkın diye birşey yapmayan insanlarda var.Mutsuzluklarını katlıyanlar.Sen neşe katıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Ben de çok severim :)
      Hiçbirşey yapmadığım zaman daha çok daralıyorum ve oturup ağlayasım geliyor :)

      Sil
  17. Ramazan Bayramınız Mübarek olsun. Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDEN SELAM OLSUN
      Teşekkür ederim sizin de geçmiş bayramınız mübarek olsun.

      Sil
  18. yaa sen böyle bana Ayşe Kulin , Canan Tan gibi geliyorsun. Yani sen kitap çıkarsan kelimelerin enerjisi o yazarlar gibi olacak. Kalemin güçlü gerçekte, hukukçu olduğun için de olabilir, ya da öyle olduğun için hukukçu olmuşsundur :)
    mimci seni ;) keyifli oluyor senin bu mim cevapların tatlım yaa;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Ayy nasıl sevindirik oldum :) Ayşe Kulin'ide Canan Tan'ı da çok severim :)
      Teşekkür ederim düşüncelerin için.Ben kendimi o kadar iyi bulmasam da bunları duymak çok iyi geldi bana :) Mim eşittir ben demek :))
      Sağol canım benim. Düşüncelerimi pat diye yazıyorum.Okuyorsan ne mutlu bana :)

      Sil