24 Temmuz 2014 Perşembe

Kitap Mimi-Uzuuunnca Bir Mim Listesi :)



Benim gibi mim cevaplamaya bayılan ve bana yeni bir mim gönderen D.S.K.'ya teşekkür ediyorum :)

♣Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Bu aralar pek kitap okuyamadığımdan yakındığım şu günlerde tam yerinde bir mim oldu :) Aslında  hergün kesinlikle açıp okuyorum. Çünkü tv izlemiyorum ve odama çekildiğimde bilgisayar ve kitaptan başka birşey gelmiyor aklıma. Bazen düşündüğümden fazla okurken bazen de tam 5-10 sayfa okumuşken bir bloğa bakayım diyorum bir de kendime geliyorum yatma saatim gelmiş :)
Yani her gece kesinlikle okurum. Ama bu bazen 5-10 sayfa olur bazen 50-100 sayfa :)


♣En sevdiğiniz yazarlar?
Dostoyevski ve Tolstoy çok severim. Lisede diktatör gibi edebiyat hocama rağmen onları sevebildiysem bence ilk sırada yer almalılar diye düşündüm :)
Ahmet Ümit,Jojo Moyes,Dan Brown. Canan Tan Hasret kitabını okuduktan sonra sanırım en sevdiğim yazarlar arasında yerini aldı.

♣En beğendiğin kitaplar?
Dostoyevski-Suç ve Ceza
Tolstoy-Savaş ve Barış
Ahmet Ümit-İstanbul Hatırası,Kavim,Kukla
Zülfü Livaneli-Serenad
Khaled Hosseini-Uçurtma Avcısı,Bin Muhteşem Güneş
Jojo Moyes - Sevgilimden Son Mektup
Canan Tan-Hasret
Not:Okuduğum kitapların konusunu o kadar çabuk unutuyorum ki beğendiğim kitaplar olduysa da hatırlamıyorum.  Aklıma gelenler bunlardı :)

♣Yerli/Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Sanırım üstteki soruyla paralel bir cevap olacak. Yukarda yazdığım yazarların kitaplarını seve seve okuyabilirim.

♣Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Okuduğum ilk ve son seri Harry Potter'dı sanırım. Eğer unutmadıysam başka okumamış olmalıyım :)
Ama taaa ne zaman milletin okuyup da dedikodusunu yaptığı Pucca'yı bir türlü okuyamadım ya ona yanarım. Kitapları aldım çoktan. Dördü de beni bekliyor ama bir türlü sıra gelmedi. İçinizden aaa daha okumadın mı demeyin sakın :D  Seri sayılır mı bilmem ama onu adli tatil döneminde arada çıkarmak istiyorum. Bir de Vefa Enver'in kitaplarında gözüm kaldı.

♣Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Aslında sevdiğim tarzları üçe ayırabilirim.
1-Ahmet Ümit vb. (Katil,cinayet,ölüm,kan :D )
2-Canan Tan vb. (Aşk aşk aşk :))
3-Dan Brown vb. (Sırlar,semboller,ölüm,cinayet,şifreler gibi gibi :))

♣En son hangi kitabı okudun?
Jojo Moyes-Sevgilimden Son Mektup

♣Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Dan Brown - Kayıp Sembol (Dan'e not: Hiç beklediğim gibi değilsin bebeğim :))

♣Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
Takip ettiğim bir çok kitap bloğu var. En kötü yanları ne biliyor musunuz? Daha önce de dediğim gibi geçen ay ne okudum bu ay ne okudum diye 50 tane kitap ismi yazmıyorlar mı çıldırıyorum :D
Kıskanıyorum galiba. Evet evet resmen kıskanıyorum :D
Yeterli mi? Bence yeterli olanlar mevcut.

♣Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Evde vakit geçirebildiğim sayılı şeylerden biri. Günlük yorgunluktan kurtulmamı sağlıyor sanki.Okurken kendimi bir kahramanla özdeşleştirmeyi seviyorum ve  bu da benim için dizi yada film izlemeye eşdeğer bir şey oluyor.Yönetmenlik de tamamen bana kalmış. Daha ne olsun ki ? :) Bu aralar pek okuyamasam da asla vazgeçemeyeceğim bir şey.

Bu mimi henüz kimselerde görmediğim için sabrım elverdiğince bir çok kişiyi mimlemek istiyorum :)

Kreatif Başkan
Keyaki
Yerli Pollyanna
Maya
Kızlı Erkekli Kedili
Myna
Persephone
Spot Işığını Arayan Kız
Cessie
Mor Rimel
Titania
Mien
Pink Timber
gizemli kimlik
Atarlı Hatun
Zamska
Jysra Reçani
Yumiyum
Bir Delinin Pembe Defteri
Lady Witch
Black Swan
xCoach
Şeyma
Plaza Sesi
Sempatik Blog
Hem düşünür hem yazar
maviye iz süren
Kiraz çiçeği ninja
loverK
Kılıçlı Voyvoda
Bilal Aydın
Ruhsuz Atmaca
Emrah Özdemir
Özge Kara
Gri Lady
Havva Peynirci

Ayy bayılazayım galiba :D
Gözlerim bir tuhaf görmeye başladı :D Umarım bir karışıklık olmamıştır linklerde. Şeyma'nın bloğuna tıkladığınızda karşınıza Yumiyum çıkmasın da :D

İyi geceler canlarım :)









59 yorum:

  1. Sabırlı insansın vesselam canım yalnız beni de mimlemişsin :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D.S.K.
      ay gece gece yatmadan önce ne Güldüm kendime ya hahaha :) bu gece bir mim daha yaptım da yarım bıraktım. Onunla karistirmis olmalıyım :D
      sen soylemesen hiç farketmezdim. Hatta sonra yarınki mim için de bak cevaplamadi demek ki sevmedi mimi diye yorumlardim kendimce hahaha :)

      Sil
    2. :D sende haklısın bir sürü kişiyi eklemişsin ben sıkılınca isteyen yapsın diyorum bazen de zor geliyo isteyen yapsın diyorum bu sayede bir kaç blog tanıdım hatta :DD Üşengeçliğin gözü kör olsun ne diyeyim :D Yarınki mimi merak ettim bak bana pasla mutlaka :DD

      Sil
    3. D.S.K.
      Pasladım bilee :)

      Sil
  2. "Zülfü Livaneli-Serenad" iyi seçim.
    o kadar kişi arasında kendimi göremedimm. ovv şettt :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safransarı
      yaa ama sen mim cevaplamayi sevmiyosun diye yazmadim seni :) kendimi suçlu mu hissettim ne :))

      Sil
    2. işte bak buna sevindim :)
      doğru hatırlamışsın ama çogunluk psikolojisi işte , kendimi göremeyince isyan ettim :d

      Sil
    3. Hatırlamaz olur muyum hiç bir kere seni mimlemiştim, uzun süredir mim cevaplamadığını söylemiştin.Kadınlar asla unutmaz :D

      Sil
  3. İyi geceler canım benim ;)
    Senin doğallığını yerim ya ;)
    Ayrıcaaa çok teşekkür ederim mim için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Ne demek tatlım rica ederim :)
      Mim cevaplamayı sevdiğim gibi okumayı da çok seviyorum. O yüzden elimden geldiğince çok kişi mimlemeye çalıştım :)

      Sil
  4. Ya biliyor musun nasıl Şeyma'yı okurken mutlu oluyorsam senin yazılarında bana dinginlik veriyor. Böyle satır aralarına sakinlik oyalamışsın gibi. Mim içinde teşekkür ederim efenim :) Hallederiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TuGBa inCi
      Rica ederimm :)
      Yaa nasıl mutlu ettin beni çok sevindiim :)
      Bazen beni okurken sıkılıyorlar mı acaba diye düşünmüyor değilim :)

      Sil
  5. Rus Edebiyatı'na aşkla bağlıyım. Rus Edebiyatı'ndan çıkan her kitabı seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama Queen
      Haklısın farklı birşey var onlarda ama ne olduğunu anlamadım :)

      Sil
  6. Tam benlik bu mim. Mutlaka yapicam inşallah unutmam hatırlat olur mu? Bu aralar yoğunum da. Teşekkür ediyorum.

    Not:
    Ortaokulda ipek ongun okumadın mııı? Öldüresim var çocukluğumu yedi :D
    Canan Tan'dan nefret ederim ve hemen hemen her kitabını okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya İpek Ongun, çocukluğumu yedi o kadın Serra'yla :D

      Sil
    2. maya
      Tabi ki hatırlatırım :) Rica ederim tatlım. Aa bak İpek Ongun hiç aklıma gelmemişti.Tabi ki okudum okumaz olur muyum hiç :D
      Nasıl yani her kitabını okudun ve nefret ediyorsun öyle mi :)

      Titania
      Ben de sizdenim :D Ay yine unutmuşum ergenliğimde okuduklarımı ya :D

      Sil
    3. sen unuttun ama ben buldum :)))) yine ne saçmalamış diye okudum, bi'de kolay okunuyor kitapları hakkını yemeyim. neden nefret ediyorum; HEP AYNI YAZIYOOOOOOR!

      iz adlı romanını tenzih ediyorum:D

      Sil
    4. maya
      Evet kolay okunuyor.Konuları hep benzer haklısın. Sıradan biraz. Hasret'in konusu farklıydı ve sevmiştim gerçekten.Ama İz'i okumadım.Onu da okuyayım bakalım :)

      Sil
  7. Dan Brown'ın 6 kitabı var galiba ama hepsi birbirinden güzel :) Robert Langdon ve Mickey Mouse saati der noktayı koyarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafama Göre
      Ay evet ya allasen hiç öyle saat takılır mı :D
      Kayıp Sembol'ü pek sevemedim ama ya :(

      Sil
    2. Benim favorim melekler ve şeytanlar ve dijital kale. Ikisinin de sonu ayrı güzeldi :)

      Sil
    3. Melekler ve şeytanlar çok güzeldi gerçekten.Ama dijital kaleyi okumadım ismine ısınamadım nedense.Benim böyle önyargılarım vardır saçmasapan :D

      Sil
  8. Kitap zevklerimiz çok benzer ya, yalnızca ben aşk romanları falan sevemiyorum Canan Tan okuyamam mesela :D
    PuCCa'nın serisinin iki kitabını okudum ben, eğlenceli yani ama okumadıysan çok da bir şey kaybetmemişsin bence :)
    Ne çok kişiyi mimlemişsin ya öyle, teşekkür ederim ben de mim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania
      Ben seviyorum aşk romanlarını da ama böyle çok sıradan olmayacak.İçinde azıcık da olsa farklılık barındırması lazım :)
      Pucca'nın bana birşey katacağını düşünmedim ama yine de içimde kaldı okumalıyım :)
      Rica ederim :)

      Sil
  9. Canım mimini yeni gördüm , hemenn cevaplayacağım :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GRİ K.
      Yaa ben daha senin mimini cevaplayamadım :( Yarın artık :)

      Sil
  10. http://grilady.blogspot.com.tr/2014/07/mimlerin-en-guzeli-kitap-mimiii.html cevapladımm bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GRİ K.
      Çok hızlısın :) Hemen bakıyorum :)

      Sil
  11. Artık kimse beni mimlemiyor.
    Duvara dönüp ağlıyorum biliyor musun kimseler görmesin deyü?
    :p
    (Zarf attığım yok, yanlış anlaşılmasın)
    ;)
    * Hayri Pıtır ve Okey Taşı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buddha
      Ama sen mim cevaplamayı seviyor musun ki? Emin olamadığım için mimlemiyorum aslında.
      Yalnız bana yaratıcı bir mim borcun var unuttum sanma Mr.Buddha . Sorgu odası gibi olmayanlardan,eğlenceli olanlardan :))

      Sil
  12. okumadıklarımı görüp ne çok eksiğim var diyorum. iyi oldu bu mim, sanırım baya kitap öğreneceğiz sayende. :)
    teşekkür ederim beni de unutmadığın için o listede. hem baya sabırlıymışsın. onu da öğrenmiş olduk. o listede gözlerin bozulmadıysa iyi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilal Aydın
      Bende başkalarında görüp yeterince okumadığım için kendimi çok kötü hissediyorum ya :)
      Evet bol bol kitap ve yazar öğreneceğiz bu mim sayesinde :)
      Bir ara fenalaştım bıraktım en sonunda :D
      Rica ederim :)

      Sil
  13. Bu defa sevdiğim bir konu olduğundan cevaplanması çok zor bir mim değil çok şükür. Çok tatlısın ama sen ya cevapların çok güzel. Bende cevaplayacağım teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spot Işığını Arayan Kız
      Sevindim o zaman :D
      Teşekkür ederim ,Sen de çok tatlısın kii :)
      Rica ederim :)

      Sil
  14. teşekkür ederim, cevapladım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılıçlı Voyvoda
      Mimi hemen cevaplayanları çok severim :)
      Bakıyorum hemen :)

      Sil
  15. sabrına hayran kaldım tatlım ne uzun bir liste ve bende varım çok mutlu oldum kiii :)
    ahahaha son yorumun beni benden aldı şeyma görünümlü yumiyum olurdum en fazla nolacak hepimiz blogdaşız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Canım benim sensiz olur mu hiç :)
      Önceki mimlerde yoğun olduğun için mimlemiyordum ama artık hep buralardasın ne de olsa :)
      Yani değil mi hepimiz kardeşiz gibi bir şey oldu :D

      Sil
    2. çok da düşüncelidir benim avukatım yerim seni :*

      Sil
  16. Dan Brown kitapları,filmlerinden çokkkk daha güzel :)
    mim için çokkk teşekkür ederim.Güzel mim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      Bence de öyle hayal gücü bize ait :)
      Filmler kitaba göre çok yetersiz oluyor.
      Rica ederim beğenmene sevindim tatlım :*

      Sil
  17. yaaa bende çok özeniyorum o kitap listelerine jojo moyes sevgilimden son mektup onu cok merak ediyorum benimde listemin başında suç ve ceza olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk
      Yaa senin listeni de merak ediyordum ama sen tatile gittiğin için vakit bulamazsın diye mimlemedim seni. Ama cevaplayabilirmişsin sanırım :)
      Cevaplar mısın mimi ? :)

      Sil
    2. canımmm beniiim:) bir tane daha mimim vardı mimlemiştin sen aklımda halaa , bilgisayar yook kavuştuğum ann yaparımki seve seve :)

      Sil
  18. Mimi cevapladım bile *.*
    Çok keyifli oldu, teşekkür ederim mimlediğin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cessie
      Kitap deyince kitap bloglarından önce sen geldin aklıma :) Ben teşekkür ederim cevapladığın için :)

      Sil
  19. Harry Potter'la büyüdüm yaa (:
    Ahmet Ümit'in Aşk Köpekliktir adlı kitabından çok etkilenmiştim,son hikayeden özellikle..
    Vuu mim listesine bak,kendimi de görüyorum oralarda,teşekkürler canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mien
      Aynen ben de :)
      Aşk Köpekliktir'i okumadım daha ya . Eminim güzeldir o da.
      Rica ederim tatlım :*

      Sil
  20. alllaaaam o sevgilimden son mektup nası bişeydi ya ağla ağla senelik ağıt yaktım :) ha birde o yazarın senden önce ben diye bir kitabı var onuda oku süperr:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımarımtırak Çikolata
      Onu da okudum güzeldi. 2 kitabı daha çıktı şimdi onları da almalıyım :)

      Sil
  21. Mim için teşekkürler canım çok keyifliydi cevaplaması bu günlerin en güzel mimi diyebiliriz :)
    Hihi kendimi çok berbat hissediyorum ben ya 50 kitap gibi benzer durumlarda bir ayda fazla okuyanları görünce, bir senede 100 kitabı okuyup yetişmekte bile gururlanırmış gibi oluyorsun, bir bakıyorsun kimisi iki ayda okuyor onları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Ben teşekkür ederim yanıtladığın için tatlım :) Konusunu ben de çok sevdim :)
      Aynen ya hiç sorma bazen utancımdan kafamı kitabın arasına sıkıştırasım geliyor :D

      Sil
  22. Vallahi helal olsun sana o kadar kisiyi mimlemis bir de üsenmemis hepsinin baglantisini vermissin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahukader
      Üşenmedim de valla çok yoruldum ya :D

      Sil
  23. fıstıkım geç oldu ama sonunda yaptım mimi blogumda şimdi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Mim cevabına bakmaya fırsat olmadı bir türlü yeni bakacağım kusuruma bakma :(

      Sil
  24. deep sayesinde haberim oldu ve hemen cevapladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Güliz Bayram
      Çok uzun bir liste olunca tek tek haber veremedim herkese.
      Sağolsun deep hemen iletmiş :)
      Mim cevabına bakmaya fırsat olmadı yeni bakacağım özür dilerim :(

      Sil