10 Temmuz 2014 Perşembe

15 Soruda Duygular Ortaya Çıksın Mimi :)


Sevgili Şeyma beni mimlemiş. Mim delisi olduğumu biliyorsunuz zaten :)

Bu mimi cevaplayanlarda görüp "mimleseler de yapsam yaa" diye geçiyordu içimden. Şeyma bunu hissetti sanırım :) Teşekkür ederim Şeyma'cım :*

1-En çok kırıldığın / İncindiğin kelime ?
"Sen yapma bari" yada "onun kadar olamadın" kelimeler bütünü beni oldum olası sinir etmiştir. Kimseye bunları söylemem. Bana söylenmesinden de hoşlanmam. Eğer sevdiğim biri söylediyse de üzülür ve kırılırım.

2-Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın. Ne düşünüyorsun?
Tek bir kelime olarak bunu ifade edemiyorum şu anda. Ama özel bir insan beni olumsuz anlamda başkalarıyla kıyaslayan herhangi bir şey söylediğinde fazlasıyla alınırım. Bu kin duymama sebep olmaz ama asla unutamam söyleneni.
Benim için özel bir insan değilse zaten umrumda olmaz :)

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?


Çook uzun zamandır bunu günde belki 10 defa dinliyorum.İlk defa bir şarkıdan hiç bıkmadım. Sesine bayılıyorum ♥♥

4-Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi yine pişman ne yaparsın?
Hmm bu soruya kafa yorasım gelmedi yaa. Hiç sevmedim :) Bazen ikinci bir şansı hakedenler olur. Ama üçüncü şans hakedilir mi bilemiyorum.

5-Nefret mi? Aşk mı ?
Sonuna kadar aşk diyorum :)

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Kimin kalbini kırdığıma bağlı :)
Rahat rahat sırnaşıp gönlünü alabileceğim biriyse elimden gelen herşeyi yaparım :) Mesela annemi üzdüysem o bana yüz vermedikçe sarılır öper yanaklarını sıkar ve güldürene kadar da asla bırakmam. O kadar da yapışkanım işte :D
Ama çok yakın olmadığım bir insansa özür dilemekte zorlanabiliyorum bazen. Anlatamadığım utançla karışık bir duygu hissediyorum bu zamanlarda :)
Tabi çok çok büyük bir hata yaptıysam ve bu yüzden kalp kırdıysam özür dilemek boynumun borcu :)

7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? İçine atarak mı?
Bağırarak ağlamam pek. Ağlayamam daha doğrusu :)  Genelde sessiz bir şekilde ağlarım. Hatta bazen sadece gözyaşlarımın aktığı bile olur :)
Zaten en nefret ettiğim şeylerden biri ağlarken teselli edilmektir. Yahu bırakın bir rahat rahat içimi dökeyim değil mi :) Teselli edilince de daha çok ağlama krizine girerim. O yüzden evdeyken bile annem duyup da beni teselli etmeye gelmesin diye sessizce ağlamayı tercih ederim :)

8-En korktuğun şey?
Birincisi sevdiğim birini yada birilerini her ne şekilde olursa olsun kaybetmek. Küslük,kırgınlık da buna dahil. Sevdiğim insanları kırmaktan da çok korkuyorum.
İkincisi işimle ilgili çok büyük bir hata yapıp birinin hayatında kötü bir olaya sebep olmaktan korkuyorum bu aralar. Böyle bir kaç olay yaşayanları gördüm ve korkuyorum :( Belki doktor değilim, sağlık söz konusu değil ama insanlar haklarını, hukuki problemlerini bize emanet ediyorlar sonuçta. Yani dolaylı yoldan ruh sağlığını emanet etmiş oluyorlar. Ve ben işimi iyi yapamayıp vicdanımın beni rahatsız etmesinden korkuyorum.

9-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?
Genelde Serkan'la buluşmak yada en azından telefonda konuşmak bile içimi rahatlatıyor ruhum sıkıldığı zamanlarda. Zaten o da sesimi duyduğu gibi anlıyor bir sorun olduğunu. Ses tonum düzelene kadar da elinden geleni yapıyor kıyamam :)
Bazen de kitap okumak çare olabiliyor. Aklımı başka bir yere yönlendirmek iyi geliyor. Yada kendimi hiç yormam ve yatıp uyurum saatlerce :)

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
Bazen Serkan'la buluşacağımız zaman dediğimiz saatte hazır olamıyorum. Biraz beklemek zorunda kalıyor. O zaman söylenip durmaya başladığında çok eğleniyorum :D

11-Şiir/müzik/öykü/deneme?
Müzik olmazsa olmazım ve ilk tercihim.
Her ne kadar çok sık okumasam da şiir ve denemeden önce de öykü gelir benim için.

12-En son ne için ağladın?
Şu an sebebini hatırlayamıyorum. Çünkü o kadar saçmaydı ki. Hatırlasam bile buraya yazmazdım büyük ihtimalle :D Malum bayanlar dönemsel zamanlarda saçmasapan şeyler için ağlayabilirler değil mi ? :))
Of nefret ediyorum bu sulugözlü halimden :)

13-Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Beni "hemen" etkileyen bir özellik hiç olmadı sanırım ya. Aklıma bir şey gelmedi :)

14-Dayanamadığın şey?
Olur olmaz herşeye akıl vermeye kalkan, her durumda kendini söz sahibi sayan ve en iyi ben bilirim tavrında olan, buna rağmen kendi hayatındaki hataları kusurları görmezden gelen, herşeye burnunu sokmayı huy edinmiş insan müsveddelerine dayanamıyorum.

15-En sevdiğin duygu?
Serkan'la tam 10 ayı doldurmamıza rağmen ne zaman buluşacak olsak ben aynı heyecanı her zaman hissediyorum :) Bu duyguyu çok seviyorum sanırım.
Onun için özel olduğumu hissettirmesi de en en sevdiklerimden :)


Mimlediklerime Gelinceee :)


52 yorum:

  1. Çok yerinde cevaplar vermişsin. Kalemine sağlık.Ben yabancı şarkılarda duygulanamıyormuşum yaw onu fark ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Özdemir
      Teşekkür ederim. Zevk meselesi işte :)
      Bu şarkı fazla duygusal olmasa da benim için ayrı bir yeri var:)

      Sil
    2. Rica ederim efendim :) Yaw benim ingilizce şarkılarla ilgili bir problemim var zaten . Ama şarkı güzel .

      Sil
  2. Gerçekten derin bir mimmiş
    Yaparken zorlayanlardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor rimel
      Evet sorular zordu :) Özellikle ilk 2'de çok düşündüm :)

      Sil
  3. Tatlım benim ben teşekkür ederim kırmadığın için ;)
    Bu arada şarkıya bitti ki ben yabancı şarkı pek dinlemem ;)
    Ay aşkını yerim senin ya ;)
    Öperim kocamanından :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Ne demek canım benim. Bayılırım mimlere :)
      Aa beğenmene sevindim :) Duygusal olmasa da pek benim biricik şarkımdır o :)
      Öpüyorum çok :*

      Sil
  4. Ellerine sağlık canımcım :D harika olmuş ben gibi yüzsüzlük yapıp isteyeydin ya benden. Bana yüzsüzlük yapabilirsin hatta öğretirim sana on adımda yüzsüzlük :DD

    Neyse çok beğendim der ve kaçarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D.S.K.
      Teşekkür ederim cicim :D
      Yaa evet bunu öğrenmem lazım sanırım. Yoksa böyle birileri mimlese de yapsak yiaa diye bekliyorum :D
      Öpüyorum çok :*

      Sil
  5. Şarkı benim de favorilerimden, sesi müthiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli
      Çok tatlı bir sesi var yaa. Tipi de çok şeker :)

      Sil
  6. Ne güzel cevaplar...Sorular zor amma:)))Şenay'da beni mimlemiş,bakalım ben ne cevaplar yazacağım:))Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      Sorular baya zorladı ya :)
      İlk 2 soruda baya düşündüm :)
      Senin cevaplarını bekliyorum yaz bakalım :))
      Sevgilerle...

      Sil
  7. (: Şarkın çok güzel ama duygusal değil ki !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza Sesi
      Evet tam olarak duygusal olduğu söylenemez ama bendeki etkisi o yönde nedense :)

      Sil
  8. heyecan ne güzel bişi. :) özel olduğunu hissetmek de ne güzel bişi yeaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Ayy Deep'im gelmiş kii :)
      İkisi de çok çok güzel :)

      Sil
    2. Şeyma seni de mimledi sanırım dimi :)
      Cevaplarını bekliyoruz Deep :)

      Sil
  9. Cevaplar çok hoş olmuş. Ellerine sağlık. :)

    Beni de mimlediğin için teşekkür ederim. Yaptım bile. ;)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim mim için güzel soular varmış (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem E.
      Evet sorular hoş :)
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Sorular çalışmadığım yerdendi ev de elektrikler kesikti ve de durumumuz yoktu okuyamadım ben :))) Mimi yaptım herşeye rağmen şekercim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralı Olmayan
      Bizde gerçekten elektrikler kesikti :D
      Teşekkür ederim şekercim :)

      Sil
  12. ilk gün ki heyecan hala varsa ne güzel :) maşallah size :)

    YanıtlaSil
  13. ağlarken teselli edilmek cidden çok sinir bir durum. bende gizli gizli ağlarım sırf bu yüzden :)
    okuması zevkli bir mim olmuş kiii bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Ben ne teselli edilmeyi ne de etmeyi becerebiliyorum :D
      Teşekkürler canım :*

      Sil
  14. Let Her Go'yu dinlediğimde ben de duygulanıyorum ya :)
    Bir de her buluşmanızda hala aynı heyecanı hissetmen çok hoş bir şey, umarım böyle devam eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania
      Çok güzel bir şarkı :) Sesi zaten harika :)
      Umarım tatlım,çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. 'Onun kadar olamadın' gibi kıyaslayıcı cümleler beni de çok kırar ve kızdırır.
    Dayanamadığın şeye ben de hiç dayanamıyorum ya,burunları havada..
    O heyecanlar hiç bitmesin inşallah canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mien
      Kıyaslanmak çok moral bozucu.Sonuçta herkes farklı.
      İnşallah canım benim :*

      Sil
  16. Duygular tamda kıvamında yani cevaplar samimi :)
    Ağlama konusunda bir parça kendimi bulmadım desem yalan olur teselli yaraya tuz basarmış gibi geliyor.Affedici bir kalbiniz var demek ki hataları mazur gören insanların sayısı az siz 3. şans bile verilebilir diye bir şüphe içinde kalmışsınız yani bir insan ikinci bir şansı hakeder anlamında özellikle dikkatimi çekti bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Teşekkür ederim :)
      Teselli edildikçe daha çok ağlayasım gelir :)
      Bence büyük konuşmamak gerek ya. Her insan hata yapabilir. Tabi ki 2. yada 3. şans hakedene verilmeli. Herkese değil :)
      Persephone bunu çok güzel açıklamış. Duygular işin içine girdiğinde mantık devre dışı kalabilir bazen :)

      Sil
  17. Cevaplarr süperr olmuşşşş :O
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rumeysa B
      Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  18. onun kadar olamadın, sen niye yapamıyorsun bak o ne güzel yapıyor işte.. ah bee. :D
    cevapların çok güzelmiş, emeğine sağlık. :)
    biz sağlıkçıların en büyük sorunu o. iş sadece para alıp tedavi etmek değil, uzaktan ne kadar öyle gözükse de. bir de bunun vicdani sorumluluğu var ki, yaşayanlardan başkası bilemez pek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilal Aydın
      O cümleler çok sinirlendiriyor beni :)
      Teşekkür ederim :)
      Haklısın. Vicdani sorumluluk çok başka birşey. İnsanın yaptıklarından sonra içi rahat olmalı,rahatça uyuyabilmeli.

      Sil
  19. Çoook teşekkür ederim, en en kısa zamanda yazarım :)

    YanıtlaSil
  20. Her zaman ilk günmüş gibi buluşmak çok güzel ve tam bir saygı sevginin göstergesi bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülni...
      Hmm sanırım öyle :) ve çok güzel :)

      Sil
  21. Sırf mim yazmak için blog acasım geldi he :)) Blogsuz mimlenme diye bir şey çıkartınız pls. Söz hepsini yapcam :))

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. Bu nasıl bir boşluktur allahım :D
      İki dkdır bu yanıtla kısmı neden yok diye bakıyorum :D
      Aslında son bir kaç mimdir hep aklımdasın ama sana daha ağır ve uğraştırıcı mimler fırlatmak istiyordum :D
      Madem bu konuda seçici değiliz kenarda bekleyen bir mimim var. Onunla gelirim en yakın zamanda :))

      Sil
  23. yani serkan sakinleştirici ilaç gibi diyon. reçeteli miiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Evet ve benden başkasına tavsiye etmiyor doktorlar :D

      Sil
  24. çok içten cevaplamışsın çok güzel sonuna kadar AŞK... :)

    YanıtlaSil
  25. Yok sen hem cok duygusal hem de cok cadisin anladim ben seni fistikim ;)mimlerin hep keyifli
    koskocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kretaif Baskan
      Sen beni çözdün bak hemen :)Aynen öyleyim valla :)
      Teşekkür ederim tatlım benim. Öpüyorum seni :*

      Sil