22 Temmuz 2014 Salı

PS Mim Yapmış - 2



Sevgili Plaza Sesi yine güzel sorularla bir mim hazırlamış ve beni de unutmamış. Mersi PS :)

Evde kendimi yayıp da oturabildiğim o kadar az zamanım var ki. Ablamlar bizde. Önce diğer ablam ve yiğenim buradaydı onlar gittiler diğerleri geldi. Çok yoğunum çok :P Bari işten çıkmadan fırsat bulmuşken yapayım dedim.

Daha bekleyen 3 mim var ve benim vaktim yook. Bu yüzden kendimi sanki bankadan kredi çekmişim de borcumu ödeyemiyormuşum gibi hissediyorum nedense. Bu kadar önemlisiniz benim için bilin diye söylüyorum yani =))

Neyse başlıyorum.

1-Kendinde en yetersiz bulduğun durum?
İlk olarak yeterince kitap okumadığımı düşünüyorum. Kitap almaya bayılıyorum ama okumaya gelince bir uyuşukluk hissi bir tembellik ki sormayın gitsin.
Bir de şöyle geçen ay ne okudum falan diye postlar görünce kendimi işe yaramaz birşey hissediyorum ya. Bakıyorum millet ayda 30 kitap okuyacak neredeyse sinirlerim zıplıyor :D

İkincisi mutfak konusu. Baya baya yetersizim :)

Üçüncüsü Geçen sene gittiğim İngilizce kursundan sonra sanki öyle bir dil hiç hayatımda olmamış gibi davrandığım için sinirliyim kendime. Yetersiz olduğum gayet bariz sanırım :)

Sonuncusu 4 yıllık üniversite hayatımda aslında sadece doktrini öğrenmişim pratikte hiçbirşey yok ortada staja başlayınca anladım. Mesleki bilgi konusunda da öğrenecek çok şeyim var.

2-Hayatında düzenlemen gereken şeyler?
Gün aşırı dağılan dolabım.Daha düzenli bir insan olmayı öğrenmem lazım.
İşteyken zamanı daha verimli geçirmeyi öğrenmeliyim.
Bu aralar kafamda dönüp duran bir şey var ama kesin karar verince bahsederim artık :)

3-Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar?
Aslında ilk soruyla bağlantılı bir cevap olacak benimki.Kitap okumak,ingilizce ve hukuk alanında donanımları arttırmak gerek.

4-Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne?
Şu anda 20 gün sonra gideceğim tatilden başka birşey düşünemiyorum ki. Çok bunalmış olmalıyım sanırım.

5-Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.
Çocuğuma öğretmek istediğim en önemli şey sanırım anı yaşamın güzelliği. Hayatını bu şekilde yaşamasını istiyorum. Bir de kendini sevmesini sağlayacağım. Çünkü herşey insanın kendini sevmesiyle birşey ifade ediyor bence.
Müzikle ilgilenmesini çok istiyorum. Bu konuda kendini keşfetmesi için onu kurstan kursa gönderip elimden geleni yapabilirim. Sevdiği mesleği yapabilmesi için de herşeyi yapmaya hazırım.
Benim mirasım daha çok psikolojik şeyler olacak sanırım :)

5 yıl sonraaaa... Sanırım ya kendi büromda çalışıyor olurum yada hiç ummadığım bir çalışma ortamım olur bilemedim şimdi. Bazen hedeflerimi değiştirmem konusunda düşünüyorum da. Bakalım zamanla karar vereceğim. Umarım Serkan'la evlenmiş oluruz :) Her köşesinin bizim zevkimizi yansıttığı tatlı bir evimiz olur. Bir de evde oradan oraya koşturan bıcır bıcır birşey olur belki bilemiyorum :D
Kocaman bir kütüphanem olur. Ve yine kitap alma hızıma yetişemeyen bir kitap okuma yeteneğim olur kesin :)
Rüzgar gibi tatlı bir kuçumuz olur mu acaba yaa? Of yine hayallere daldım ben. Neyse evime gideyim artık :)

Bu mimi bir çoğunuz yaptı.Ben geç kaldım o yüzden kimseyi mimlemiyorum ama isteyen yapabilir tabi ki ben de seve seve okurum cevapları :)
Hoşçakalııın :)



40 yorum:

  1. o dolaplar düzelmiyor hiç ya. yalnız değilmişim, sağ olasın. :))
    güzel cevaplar. eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilal Aydın
      Bu konuda baya kalabalığız bence :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Plaza`nın kullakları çınlayacak=) hatun bu işi biliyor. Bayılıyorum ya sorularına =) Plaza`yı övmeyi bırakırsam bir kenara ne tatlı hayaller onlar ya=) Kuçunuz da bıcırnız da olur umarım =) Ve düzenlemen gereken dolap. Bende bir huy var tüm ev toplu olmalı hemde bu takıntılı derecede toplu. ama odam dağınık dolap desen.. Bence hiç bahsetmeyelim. Şaka gibi ama kendim toplamama rağmen topluyken bulamıyorum. Odam dağınık güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska
      Evet çok tatlı sorular bulmuş :)
      Ay inşallah tatlım ya :)
      Aa ne fena bir takıntı o öyle :D Çok ilginç odan üvey evlat gibi :D

      Sil
  3. Hehe hadi hayırlısı güzel hayaller... Hayallerin gerçek olsun inşallah... Öptüm kocamannn... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      İnşallah, çok teşekkür ederim :) sevgilerle..

      Sil
  4. Evliyim.çocuğum var ama hala o dolap dağınık.Üstelik dolap sayısı 3 e çıktı (: 3üde dağınık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza Sesi
      Büyük ihtimalle ben de senin gibi olurum :D

      Sil
  5. Ben daha yapmadım yaa :D
    Bu arada dolabını düzgün kullan aa hiç oluyo mu böyle :D
    Şaka bi yana da ben düzen hastasıyım bu konuda gelemem dağınıklığa :))
    Ay 5 yıl sonra dilediğin ne varsa olsun amaa :))
    Öpüyorum ki kocaman :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Olmuyor valla hala annemden azar işitiyorum çocuk gibi :D
      Ciddi misin ? Ama çok iyi bir hastalık bu. Bana da lazım biraz :)
      İnşallah hepimizin dilekleri gerçek olur tatlım :)
      Öpüyorum :*

      Sil
  6. Çok güzel olmuş cevaplar. Galiba benimde hayatım beş yıl sonrasına değil çıkacağım tatile endeksli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Witch
      Teşekkür ederim tatlım :)
      Tatillllll :D

      Sil
  7. Çocuklarına bırakacağın mirası çok sevdim.
    Hepimizin öğrenmesi gereken bir şey bence de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor rimel
      Tek dileğim onları güzel yetiştirmek :)

      Sil
  8. Kitap okumama olayı bende de sıkıntı ya, hiç okumuyorum desem yerinde olur, nasıl yazıyorum onu bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca
      Hahah bu da bir yetenek işte :D
      Ben okuyorum da çok yavaş okuyorum ya :)

      Sil
  9. Aslında o uyuşukluk senden değil kitaptan kaynaklı da olabilir. Her zaman derim.. Giriş sonuçtan daha önemli bir kitap için.
    bu arada yeni tasarım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı
      Bilmiyorum ki olabilir belki de.Şu an okuduğumu hiç sevmedim ve bir aydır oradan oraya atıyorum :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. 5 yıl sonra ki hayaller ne güzelmiş :) Senin çocuğun kesin özgür ruhlu olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      Hayaller hep güzeldir bir de gerçekleşirse oh ne güzel :)
      Ay inşallah çok isterim öyle olmasını :)

      Sil
  11. Çocuğuna bırakacağın güzellikler ve beş yıl sonra olmak istediğin yer o kadar güzel ki. :)

    Umarım bu güzel düşünceleri gerçekleştirirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama Queen
      Umarım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Emeğine sağlık. Cevapların çok içten ve samimi olmuş.Özellikle miras çok hoşuma gitti.Umarım 5 yıl içine kocaman bir kütüphanen olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Özdemir
      Teşekkür ederim.Umarım çok istiyorum :)

      Sil
  13. Ahah inşallah daha çok kitap okursun :)
    Belki de aslında sana uygun olmayan kitaplar alıyorsun?
    Her tarz herkese hitap etmiyor ben bunu anladım ve ben asla hiçbir kitabı yarım bırakmayı sevmiyorum mesela kendi tarzımı öğrendim kan revan kitapları sevmiyorum klasikler canım mesela..
    İnşallah Serkan ile evlenirsin yaa ah ah ne güzel böyle hayaller kurmak..
    Ben stajı bitirdim .Yeni hukuk bitiren bir arkadaşım var staj 1 sene öyle staj mı olur :O Dilerim hukuk alanında da istediğin gibi gelişirsin ve Büron olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülni...
      İnşalaahhh :D
      Ya aslında öyle de denemez.Okuduğum kitapları seviyorum genelde ama o kadar boş zaman içinde nasıl vakit yaratamıyorum anlamadım.
      İnşallah :)
      Benim de stajım 1 ay sonra bitiyor. 1 yıl ya evet :(
      Ay inşallah ya çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Kitap okumak için tatili kullan :) güneşe yattığında al aç oku :)
    Fırsat bulmak zor hele de yeğen varsa :))
    Umarim 5 sene sonra istediğin güzel yerde olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selma yunak
      1 haftalık tatilde bir kitap bitirsem iyi :D
      Yeğenim varken ona zaman ayırmak öncelik tabi ki :)
      Umarım , çok teşekkür ederim :)

      Sil
  15. ah o zalim dolap bir günde kendi kendini toplasa ne olur sanki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink timber
      Ne süper birşey olurdu yaaa :D

      Sil
  16. Su ingilizcenin nankörlüğünden bıktım usandım bir dil anca bu kadar sinir bozucu olabilir :))

    Acelem varsa o dolap mutlaka dağılır, bir sonraki gün acelem yoksa düzene geri döner, yok yine acelem varsa daha beter olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maya
      Aynen ya bir ay bakma sanki en başa dönüyorsun sanki. ki ben yaklaşık bir senedir hiç ilgilenmedim :)
      Aynıyız o zaman dolap konusunda :D

      Sil
  17. çok şirin bir blog olmuş buu çok sevdim yeni halini güle güle kullan canım benim :*
    ingilizce ahh ingilizce diyorum başka da bir şey demiyorum!
    İnşallah evlenirsiniz Serkan'la ve çoook mutlu bir yuvanız olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Teşekkür ederim tatlım :)
      İngilizce konusunda hepimiz dertliyiz sanırım :)
      İnşallah tatlım :)
      Umarım hepimizin dilekleri gerçek olur :)

      Sil
  18. Son sorunun cevabına bayıldım (:
    Umarım gerçekleşir,en güzel şekilde :*

    YanıtlaSil
  19. Böyle bir annenin çocuğu olmak için şanslı olmak gerekiyor ilk baştan.
    Çocuğunu psikolojik anlamında eğitip sadece yaş değil ruh anlamında yetiştirme umudun düşüncelerin öyle güzel ve temiz ki...Hayatta istediğin herşeyi gerçekleştirebilmeni dilerim iyi niyetli hayaller gerçekleşmeyi hakediyor yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Teşekkür ederim. Ruhen sağlıklı bir birey olmak herşeyden önemli. Umarım gerçekleştirebilirim :)

      Sil
  20. İçilecek su, içine çekilecek hava biter de okunacak kitaplar bitmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli
      Harika söylemişsin sevdim bu sözü :)

      Sil