17 Temmuz 2014 Perşembe

Aramıza Yeni Biri Katıldı. " Adı Rüzgar " :)

Bugün küçük bir şehirde çalışmaya başladığım için bir kez daha mutlu ve şanslı hissettim kendimi. Ofis ikinci katta olmasına rağmen çiçeklerle dolu küçük bir bahçemiz var.  Yazın yemekleri bahçede yemek, sabahları kahvaltı keyfi yapmak o kadar güzel ki. Bazen çay keyfi bazen dondurma keyfi yapmak için oturuyoruz bahçede. Bu ofise geldiğimde ikinci katta bahçe olması çok tuhafıma gitmişti.

Ofisin yakınlarında birkaç gündür gözümüze takılan küçük bir köpek vardı. Sibirya kurdu kırmasıymış. Bir gözü masmavi bir gözü de kahverengi. Zaten yanından geçerken "evdeki köpeği birine versem de şunu koynuma alıp kaçsam mı" diye düşünüyordum :)  

En sonunda bugün kendi evime olmasa da ofisin bahçesine aldık onu :) İsmini de "Rüzgar" koydum.Ofisin sahibi avukat da çok sevdi Rüzgar'ı. O da köpeklere bayılıyor zaten. "Sorun olmadığı müddetçe burada bakarız. Bir problem olursa da ben evimin bahçesine götürürüm" dedi. Burada bakamayız diyecek diye ödüm patlamıştı. 

Sevinçten ağzını burnunu öpesim geldi Rüzgar'ın :D Getirdiğimizde kuyruğunu bacaklarının arasına kıstırmış, bacakları titreye titreye korkarak oturdu bir süre.Sürekli otların arasına saklanmaya çalıştı. Sonra sevip su verince bize alışmaya başladı. O minik kuyruğunu sallamasıyla mutlu olduğunu ifade etti zaten :) Hemen yemekten kalan kemikleri verdik. O minicik dişleriyle nasıl yuttu o kemikleri hayret ettim. 

Hiçbir şeyle ilgilenesim yok. Dosyalar umrumda bile değil :D Sadece Rüzgar'ı sevip onunla oynamak istiyorum :) Nasıl mutluyum anlatamam. İyi ki de aldık onu buraya. Bize de eğlence çıktı. Zira kaç gündür ofis ahalisinin üzerine ölü toprağı atılmış gibiydi. Çok iyi oldu yeni elemanımız Rüzgar.Yaşama sevincimiz yerine geldi resmen :)

Şimdi de gölgede otların üzerinde serin serin bir uykuya daldı. Uyurken tüylerini seviyorum gözlerini bile açmıyor. Dünya umrunda değil :) Günde 50 kere el yıkayacağım böyle giderse. Tam yıkıyorum ellerimi iki dakika sonra yine seviyorum sonra yine yıkıyorum :)

Ben bunları yazarken de ilk beceriksizce havlayışını duydum şimdi. Oyy yirim onu ben ya. Alıp koynuma sokasım var :D Yarın aşısını yaptırıp bir güzel temizleyeceğiz. Evde bahçede bir köpeğimiz olmasa alıp götürürdüm onu. Evdekiyle yıldızımız hiç barışmadı zaten. O beni sevmiyor ben de onu :)

Küçük şehirde çalışmanın bir çok dezavantajı olmasının da yanı sıra samimiyet sizi bir yerden yakalıyor işte. Hem yanında çalıştığım avukat,hem adliyede çalışan memurlar, hem de buraya gelip giden müvekkiller herkesin tavrı çok iyi. Ve bir kez daha anladım ki bahçeli bir ofiste çalışmak harika :))

Bahçeye gideyim de uykusundan uyandırıp birazcık mıncıklayayım Rüzgar'ı. Hayvan benim yüzümden buradan kaçmazsa iyidir :)



45 yorum:

  1. Ama şu da var küçük yer daha az dert demek :)
    Bende bi korkmasam çok istiyorum da işte öyle olmuyo :D
    Bardak köpekler var ya hani sonunda onlardan alırım ben çok iyi biliyorum görsen miniş minişler yaa :)
    Aklım gitti yine :)
    Rüzgarı benim yerime de sev öperim kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      Kesinlikle az dert demek :) Kafan rahat oluyor :)
      Aslında korkunu bir kere aşmaya çalışsan birşeycik kalmaz:)
      Ay ne tatlı onlar ya görsellerden baktım şimdi :D Koy cebine her yere götür haha :D
      Severim tatlım :)
      Öptüm kii :*

      Sil
  2. <3 cansınız .. :)) çok sevindim bu habere kuzum :* Rüzgarı öp benim için de ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız
      Ben de çok sevindim çok mutluyummm :D
      Şu andaçok zayıf. Önüne su koyuyoruz iki dakika da bitiriyor. Bir de sağlığına kavuşursa çok mutlu olurum.
      Tabi kii :)

      Sil
    2. kuru mama yedirirseniz toparlanır .. hem de kokmaz :D

      Sil
  3. Çok güzel çok sevindim:). Rüzgar'ı ben de uzaktan çok sevdim. Kuzenim köpeğinin adını yıllar önce, güzel bir isim bulmuşsunuz;). Hakikatten sıcaktan mayışanları kendisine getirir bu güzellikler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gooogoook
      Teşekkür ederim :)
      İsmin bir karizması var ya :))
      İnsanı mutlu ediyor şımarık şeyler :)
      Sevgilerle..

      Sil
  4. ooooooooooooo çok güzel yapmışsın, işyeri sahibinide tebrik ediyorum, aşılarınıda yaptırırsanız hiç bir sorun çıkarmaz, huskyler çok uysaldır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşı da dahil ne gerekiyorsa yaptıracağız. Zaten çok zayıf sağlıksız gibi görünüyor. Yarın veterinere götürürüz.
      Cinsinin adını bilmiyordum bak onu da öğrenmiş oldum :)

      Sil
  5. videosunu izlerken ağladım desem

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2523547/Husky-abandoned-trash-heap-develops-friendship-chihuahua.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off içim nasıl tuhaf oldu anlatamam sana. Videonun başında bir an köpek yerinden bile kalkamayacak diye düşündüm :(
      Kıyamam ya. Hiç dayanamıyorum bu tür şeylere. Diğer köpekle aralarındaki iletişim ne kadar tatlı öyle :))
      Bir de adamın suratına bakarken birşeyler anlatır gibi bakıyor resmen. Yerim onu :(

      Sil
  6. Yaa ama ne kadar iyi güzel yapmışsınız
    Bravoo!
    Resim lazım bizeee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin
      Teşekkür ederiiiz:)
      Aslında resim aklıma geldi ama biraz kendisini toparlamasını beklemeyi düşünüyorum. Çok zayıf daha ablası :) Ama dayanamayabilirim :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Kitapsız Kedi
      Fotoğraflarımız çoğalacak umarım :)

      Sil
  8. Mutluluğun resmen yazinin ber satirina işlemiş canim :) Seni böyle görmek beni de mutlu etti.
    Yavru olmadiklari surece kedi köpekten cok tırsıyorum ben ya. Ama senin icin sevindim eglence olmuştur hepinize :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TuGBa inCi
      Çok mutluyum çok :)
      Rüzgar buradayken zaman çok çabuk geçiyor :)

      Sil
  9. Ne güzel, ben de fotoğraf isterim *.*

    YanıtlaSil
  10. İçinizde ki o sevgi her satıra işlemiş. Bizim yerimize de sevin. Fotoğraflarını da bekliyoruz ilerde. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sempatik Yazar
      Onu çok sevdim gerçekten çok mutluyum :)
      Tabi ki severiz:)

      Sil
  11. Yavrum ya. Susuz kalmış anlaşılan baya. Ne iyi yapmışsınız. Bende istiyorum yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska
      Geldiğinde kocaman bir kap suyu bitirdi. Nefes almadan içti resmen kıyamam :(
      Sen de aaal :))

      Sil
  12. Küçük yer daima daha iyi ya :) samimiyeti yeter
    Rüzgar'ın yeni yuvası hayırlı olsun öyleyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Myna
      Samimiyet şart :)
      Teşekkür ederiiiz :)

      Sil
  13. Ne kadar şanslı ama bence o da seni çok sevmiştir (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem E.
      Biz de çok şanslıyız onu bulduğumuz için :)
      Çok sevdik birbirimizi :)

      Sil
  14. ne güzel anlatmışsınız satırlarda... ben de çok sevdim bu rüzgarı :) ben köpeklere pek dokunamam benim 2 yaşındaki oğlan sokak köpeğini bile yalayıp yutuyor kucaklıyor bir de üstüne biniyor ben nefesimi tutup izliyorum:) hayvan sevgisinde sanırım korkusuz olup güven vereceksin
    Küçük yerde yaşamak ne güzel istediğiniz zaman büyükşehire gider gelirsiniz oysa büyük şehir de sadece gitmenin hayalini kurarsınız bir yere gidemezsiniz sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslihan'la Hayat
      Oğlun ne kadar sevimli öyle :) Şimdiden bu kadar seviyorsa köpekleri büyüdüğünde kesin ister bir tane :)
      Aynen öyle. Korkunca hayvan da sevilmediğini hissediyor sanki ve ona göre davranıyor :)
      Küçük yerde yaşamak herşeye rağmen güzel. Söylediklerinde çok haklısın.

      Sevgiler..

      Sil
  15. ne güzel kuçu mutlu siz mutlu:)
    bu arada istanbul'dan hep kaçası olan ben seni anlıyorum hem de çok
    benim küçükşehir falan değil köye kaçasım var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva Peynirci
      Hep birlikte mutluyuz :)
      Sen baya bunalmışsın anlaşılan :D

      Sil
  16. Ne güzel ya... Ne şanslısın... Büyük şehirde olsa derler; ne işi var ofisin bahçesinde köpeğin! Küçük yerlerin insanı bile bir başka... Ne iyi etmişsiniz... İsmini de çok sevdim Rüzgar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      Her zaman şanslı olduğumu düşünmesem de bazen öyle hissediyorum :)
      İyi ettik ama bakalım inşallah bir problem olmaz da Rüzgar hep bizimle olur.
      İsmi ona çok yakıştı :)

      Sil
  17. Rüzgar'ın resmini atsaydın ya ya :(

    YanıtlaSil
  18. Hos gelmis o zaman ruzgarcik :) sanada eglence cikmis ofiste :D el yikama takintisi bendede var cogu insan yani sahipleri temiz kedi/kopek dese de dayanamam dokunduysam o eller yikanacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Kesinlikle hepimiz için eğlence oldu :D
      Aynen öyle. Yıkamadan hayatta duramam. Aklım hep ellerimde olur :)

      Sil
  19. Ben fotoğrafı gördüken sonra okudum bu yazıyı ama gerçektende anlattığın gibi durmadan sevesi geliyor insanın, ilgin zaten çok net yansımış satırlara.İyi ki yollarınız kesişmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      İyi ki.. O kadar mutluyum ki.Her dakika onunla ilgilenesim var :)

      Sil
  20. Köpekler cok güzel varliklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahukader
      Kesinlikle çok güzel ve sadık :)

      Sil
  21. hayatına hoşgelmiş rüzgarr <3 ay gözlerine bayıldım.Van köpeği mi bu asd (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza Sesi
      haha :D İtiraf ediyorum köpeği gördüğümden beri bu iğrenç espri içimde kalmıştı :D

      Sil
  22. Kopekleri cok seviyorum
    ne iyi yapmisiniz canim yaaa
    kopekler kediler stres gidericidirler
    ben de yirim ki onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatif Baskan
      Strese birebirler :)
      Severken aklını başından alıyorlar insanın :)
      Yiyelim onu :D

      Sil
  23. ne güzel yapmışsınız :) Çok da uatngaçmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      utangaçtı ilk gün sonra kendine geldi.
      Ah bir de şimdi burada olsaydı :)

      Sil