9 Temmuz 2014 Çarşamba

5 Kelime Mimi

Mime başlamadan önce kelimelerin bana ifade ettiği renkleri seçtim ve inanın bunu yaparken çok zorlandım :) Of  benim bu takıntılarım :) 

Narkoz beni mimlemiş ve kendi cevapları o kadar güzel ki. Benim cevaplarımdan sonra onunkileri okusanız travma geçirebilirsiniz,of bu ne yiaaa iğrenç yazmış Dördüncü Tekil diye aklınızdan geçerse valla darılırım :D Narkoza teşekkür edip başlıyorum...

-AŞK-

İnsana her duygunun "en"ini yaşatan histir bence. Bir anda dünyanın "en mutlusu" "en şanslısı" "en huzurlusu" olabilirken bir anda her şey tersine döner ve dünyanın "en mutsuzu" da olabiliriz. Bence aşk dünyadaki "en tehlikeli" histir. Serkan bana "hayatımdaki en tehlikeli varlıksın" demişti. Uzunca bir süre kaldıramamıştım bu cümleyi :) Ama düşününce her çift biribiri için hem "en değerli" hem de "en tehlikeli varlık" sanırım.

Aşkın yarattığı en güzel duyguysa birine ait olduğunu hissetmek ve onun da sana ait olduğunu bilmek.

 Bazen de aşk "gerçek" olanına ulaştığımızda daha öncekilerin ne olduğuna anlam veremeyişimize sebep olan duygudur. (Aşk buysa öncekiler neydi lan? diyebilmek de mümkün yani.)

Şıpsevdi sakız şeysileri gibi olmadı mı bu? :))

Bak buna bayıldım işte =)

Bir resim daha var ama biraz ayıp :D  olduğu için onu paylaşıp paylaşmamakta kararsız kaldım. Ben çok komik buldum dayanamıyorum sanırım :D Ama bu güzelim soruyu o resimle mahvetmek istemiyorum o yüzden onu yazının eeenn sonuna koyuyorum :))

***  

-HAYAT-



Bazen "neden ben" yada "keşke" diyerek isyan ettiğimiz bazen de "iyi ki"diye şükrettiğimiz iki ucu b*klu değnek olsa gerek. Keyfine göre hareket eden bazen iyi bazen kötü olabilen birşeydir işte. Ama ne olursa olsun güzeldir.

***

-UMUT-




İnsanın hayatından keyif alarak yaşayabilmesi için hiç kaybetmemesi gereken histir. Gerçekleşen umutların yerine bir yenisini eklemek gerekir.

***

-ACI-




Bazen kendimizin bazen de başkalarının sebep olduğu acınası ve salya sümük ağlanası bir duygudur. Ama kimi zamanda ders çıkarılasıdır. Arada beterin beteri var diyerek o acıya şükrettiğimiz bile olur. Zamanla geçmeyen ama zor da olsa alışılan birşeydir. Şiddetine bağlı olarak unutulduğu bile olur.

***
-GÜLMEK-



Ömür boyu kaybedilmemesi gereken bir yetenek. İçten ve samimi gülüşlere sebep olacak anılar ve insanlar biriktirmek gerek. Bir de bunun içten olmayanı vardır ki hiç hazetmem kendisinden. Çünkü hiçbir insanın suratına yakışmıyor.

***



Yaaa aşk olsun ama okuduğun gibi en sona bak diye mi buraya koyduk bu resmi. Ne işe yaradı şimdi ? :D
Ayy utandım :D Benim mim cevabım bol resimli mi oldu ne :) Neyse gittim ben :))

***

Mimlediklerimi yazmayı unuttuuum :) Hemen yazayım bari.

Mor Rimel
maya
butterfly'ınız
Mien
gizlikimlik yani aşye e. :)
D.S.K.

50 yorum:

  1. Süpersin canım...Kalemine sağlık kendine haksızlık etme Narkoz'un yazısının ayrı tadı senin yazının ayrı tadı var...Bu arada fotolar çok güzel ama en sondakine bayıldım:D Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone
      Teşekkür ederim :)
      Herkes farklı yazıyor haklısın :)
      En sondaki favorim :D
      Sevgilerle...

      Sil
  2. Öyle bir merak uyandırdın ki hemen indim en aşağı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem E.
      :D Ben olsam ben de hemen inerdim :D

      Sil
  3. Ay sona geldiğim an krize girdim :D
    Ama ne güzel anlatmışın sen ;)
    Öperim kocamanından tatlım ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyma Tanis
      :D Ben de ilk gördüğümde çok gülmüştüm :D
      Teşekkür ederim tatlım benim :*

      Sil
  4. Alemsin :D güzel bir mim olmuş ama beğendim ;)

    YanıtlaSil
  5. Resimlerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. En güzel cevap aşk'la ilgili olan sanki. Eee aşkı aşıktan daha güzel kim anlatabilir?
    En sondaki resim süper, ahaha :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli
      Sadece hissettiklerimi yazdım. En güzeli o oldu cidden :)
      haha :D O resim favorim :)

      Sil
  7. Hahaha ne güldüm ama son resime ya :D
    Şıpsevdi koleksiyonu yapıyorum ben :D
    Çok teşekkür ederim canım,severek yapıcam :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mien
      :D Sizi güldürdüysem ne mutlu banaa :D
      Ya ben de yapardım bir zamanlar. Sonra o sakızlardan bulamamaya başladım :)
      Ben teşekkür ederim tatlım :*

      Sil
  8. Şu aşk konusunda benim kafam bi hayli karışık. Hangi gerçek? Hangisi değil? En önemlisi nasıl anlarsın ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Witch
      Onu çok tuhaf bir şekilde hissediyorsun bence. Nasıl anlayacağını tarif etmek imkansız :)

      Sil
  9. Bazen, aşk dopominin coşmasından başka bişey değil detirtsede edepsiz çiftimize bayıldım ben ya =) Çok güzel olmuş senin bu mimin=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamska
      Beğenmene çok mutlu oldum kii,teşekkür ederim :)
      Edepsiz çiftimiz çok şirin haha :D

      Sil
  10. hehe evet yazının bitmesini beklemeden hemen sayfanın sonuna inip resme baktım :D komikmiş cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılıçlı Voyvoda
      Sabırsızlar hemen itiraf ettiler :D
      Çok tatlılar ya :D

      Sil
  11. Ben daha okuyordum bir anda malum resimle karşılaştım yani yazdıkların resimden çok ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk İnsan
      Hemen resme bakmayanlardansın yani :)
      Süpermiş o zaman :)

      Sil
  12. en sona koyucam dediğin an en sona gittim ve krizzz.hahahha
    bol resimli çok güzel bir yazı olmuş :)
    mim için de çokk teşekkür ederim :) en kısa zamanda yapılır bu mim :)

    YanıtlaSil
  13. en sona koyucam dediğin an en sona gittim ve krizzz.hahahha
    bol resimli çok güzel bir yazı olmuş :)
    mim için de çokk teşekkür ederim :) en kısa zamanda yapılır bu mim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizemlikimlik
      hahah :D Bu krize sebep olduğum için mutlu oldum :D
      Teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  14. Aşkı o kadar güzel yazmışsın ki hislerime tercüman olmuşsun resmen. :)
    Bence aşk dünyadaki "en tehlikeli" histir. bu cümlen bütün olayı özetliyor aslında.
    Veee o son resim kahkaha attım resmen ahahaha,utanılcak da bir şey yok olağan şeyler bunlar artık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atarlı Hatun
      Yaa demek hislerimiz aynı ne güzel :))
      Çok olağan hem de :D
      Ama bloğa böyle şeyler yazmaya alışık olmayınca tuhaf geldi bana da :D

      Sil
  15. Gülmek bir yetenek midir,kesinlikle evet!Buna kaytılıyorumm (:

    YanıtlaSil
  16. Ben senin mim cevaplarını okumayı çok seviyorum :) Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Revnak
      Teşekkür ederim :)
      Çok sevindim :))

      Sil
  17. çok güzel olmuş cevaplarr ben tuttum kendimii yazıya kaptırmışken o modumdan çıkmamalıyım dedim :) sona gelincede güldürdün yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk
      Kendini tutabildiysen harika :)
      Ben olsam dayanamazdım :)

      Sil
  18. Tesekkur ederim kocaman ama cok guzel olmus ki:) desteklemek sart zaten :)

    YanıtlaSil
  19. Yok yok senin yorumlarında güzel olmuş.
    En önemlisi de "umut" :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Calıskan
      Öyle mi diyosun teşekkür ederim o zaman :)
      Umut olmazsa olmaz :)

      Sil
  20. sen yazarsın da kötü olur mu hiç çok beğendim kiii cevaplarını ;) hem ayrıca ben sabredip yazıyı okudum sonra baktım resme naber;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyum
      Sağol tatlım benim :*
      Vay be ne çok sabırlı blogger varmış yahu :D

      Sil
  21. ama ne güzel yazmışsın kiiii sen huzurlusun ki yaaaa işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Huzurlu olunca herşey çok güzel kii :)

      Sil
  22. Umut hayatın bir maddesi gibi ve diğer herşeyi o içinde barındırıyor sanki umut edersen hayatıda aşkıda yaşarsın,gülersinde...ve umut için yaptığın açıklama bir hayat felsefesi gibi çok beğendim.
    Yine cevapların çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra Reçani
      Bence senin yaptığın açıklama daha güzel olmuş kii :)
      Tam bir hayat felsefesi :)
      Teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  23. Süpper cevaplar 4.Tekil :)) resim mi ... bombaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butterfly'ınız
      Teşekkürler :)
      Resim yazının bombası oldu :D

      Sil
  24. Ya mim çok hoşuma gitti bende yapsam ayıp olur mu ki? ya da sen adımı iliştiriversen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İliştirdim bilee :) Hiç de ayıp olmaz neden ayıp olacakmış ki :)

      Sil
    2. Ay çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :D (biliyorum çok çok yüzsüzüm :( )

      Sil
  25. çok güsel cevaplar,resim yazısı ayrı bir renk kattı :)

    YanıtlaSil