2 Şubat 2014 Pazar

Trafiği yavaşlatmaya adayım =)


Daha önceki yazımda cumartesi günü yazılı ehliyet sınavımın olduğundan bahsetmiştim. Kitabı buldum ama çalışamıyoruuum :(

 Ne güzel kahvemi yaptım, yanıma çikolatamı aldım. Koydum kitabı önüme ama yok. Olmuyor. Herhangi bir sınav için birşeyler öğrenmeyi unutmuşum resmen okul bittiğinden beri.

Canım çalışmak istemiyor. Telefonla uğraşıp mesaj yazıyorum, twittera, facebooka bakıyorum, bloğa bakıyorum. Herkesin yazdıklarını okuyorum dikkatlice. Ama bir şu önümdeki kitaba bakamıyorum. 

Bir de yüzsüzce bu sınavı ilk girdiğim anda aradan çıkartmak istiyorum. Önce bir çalış değil mi? Sanırım sınavın çok kolay olduğu ve hep çıkmış soruların sorulduğunu duyduğum için bu kadar rahatım. Ama sonuçta çıkmış soruları da doğuştan bilmiyorum ya.

Neyse asıl korkum direksiyon sınavından. Bunu bir şekilde hallederim. 

En tırstığım şeyse iki araba arasına park etmek. Olacak iş değil :D

Sonuç olarak trafiği yavaşlatacak yetenekli bayanlar kategorisinde adayım arkadaşlar. Vatana millete, sinirli ve sabırsız sürücülere hayırlı uğurlu olsun. Bekleyin beni ve sıkı tutunuuun  :D

Ama içimde kalan birşey var ki o da şu :)


Böyle tatlı bir motosikletim olsa daha mutlu olabilirim =) Ayrıca mümkünse pembe olanından istiyorum :)

Neyse bu gece de bu sınav için bir başlangıç yapamayacağım anlaşıldı. Elim işte gözüm oynaşta.

:)

7 yorum:

  1. ben de sınaca girdim ama motor ehliyeti aldım.. çok zordu valla.. dikkatli ol tamam mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor demeee :D Motivasyona ihtiyacım var :D
      Dikkatli olmaya çalışıcam. Teşekkürler :)

      Sil
    2. yani zor değil.. alt tarafı trafiğe çıkınca biraz afallıyosun :)

      Sil
  2. şimdiden hayırlı olsun sınavı geçeceğine eminim:) ama şu park olayı benimde gözümde çok büyüyor sanırım bu yüzden bir süre daha ehliyet alma olayına kalkışmayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yumiyum :) keşke ben de kendime bu kadar güvensem :)

      Ben de hep erteleyip erteleyip durdum. Ama baktım cesaret hiçbir zaman gelmeyecek. Bir adım atayım dedim :)

      Sil
  3. Sinavda boool bool basari diliyorum :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil