2 Şubat 2014 Pazar

Böyle Pazar Günü Mü Olur??



Gece geç uyuduğum için bu sabah 12:30 da gözümü açtım. Güzeel bir kahvaltı keyfi yapacağım diye fırladım yataktan. Dört dörtlük bir kahvaltı hazırladım kendime. Annem çoktan kahvaltısını yapmıştı tabi beni mi bekleyecek kadın öğlene kadar. 

Tabi sonra ben kahvaltımı yaparken başladı klasik dırdıra. Gece yatmazsın sabah kalkmazsın. Böyle şey
mi olur. Gecen gündüzün karışıyo ... şeklinde daha bir sürü cümleyle devam etti. Ben sadece evet anne tamam anne diye alttan alıyorum. Baktı benim keyif çok uzun sürecek. Hadi kalk artık temizlik yapacağız dedikçe sinirlerim zıp zıp zıplıyordu beynimde zavallıcıklar :) Zaten cumartesi günü de temizlikle geçti anne yaaa diye isyan etmeye başladım. 

Ama yok yine kazanan annecik oldu ne yazık ki. Neyse tam işleri bitirdim odama çekileceğim zil çaldı. Kapıyı açtım bir de ne göreyim? En sinir olduğum, sesine, muhabbetine, görüntüsüne katlanamadığım sevgili komşumuz gelmiş. Dünyam başıma yıkıldı yeminle.

Şimdi herkes misafirden nefret ettiğimi düşünecek :) Ama yok o kadın bir başka tam nefretlik. 

Koca kız olmuşum misafir gelmiş hadi size iyi oturmalar deyip odama gidecek halim de yok tabi. Ergenliğin en güzel yanı da buydu sanırım. Kim gelirse gelsin hiç umrumda olmazdı. İnsanların gözüne de batmazdı benim odada olmamam. Ama artık eskisi gibi değil tabi. Azıcık büyüyünce her hareketin inceleme altında.

Neyse çayı demledim, oturuyoruz. Akşam olacak kadının gitmeye niyeti yok. Benim suratım gittikçe asılmaya başlıyor tabi. Bir de demez mi bana güzelim çok sessizsin hasta mısın? He evet hastayım, çok hastayım. 

Ve bekleyiş sona erdi. Gitti sevgili misafirimiz. Tabi akşam oldu artık gün bitti sayılır akşam yemeği falan derken. 

Hayal ettiğimle alakasız bir pazar günü yaşadım. Hele de o kadınla daha da iğrençti. Benim hayalim uzuuun bir kahvaltı ve çay keyfinden sonra film ve dizi izlemek, kitap okumaktan ibaretti. Hiçbirini yapamadım. Böyle Pazar günü mü olur arkadaş ya. Kıyamam bana.

Şimdi uyuyana kadar olan zamanımı iyi değerlendirmeliyim. Bugün bitmeden iyi bir pazar günü haline getirmeliyim bugünü :)

Ayrıca daha cumartesi günü olan yazılı ehliyet sınavına çalışmaya bile başlamadım. Kitabı nereye koyduğumu bile hatırlamıyorum. Bu akşam ona da bir başlangıç yapayım bari :)

Mutlulukla kalın emi  =)

2 yorum:

  1. pazar gelen misafir nefret edilesi ama ya başka gün mü bulamamış. Pazar pazar gelen misafirlerden hiç haz etmem günler torbaya mı girdi. Herkesin sadece bir pazarı var dinlenerek geçireceği bak şimdi sinirlendim kadına hiç tanımadan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D yumiyum gaza geldim kadını görsem boğazını sıkıcam :D Valla sanki başka gün yok. Pazar dediğin bütün aile evde keyif yapar yahu :)

      Sil