18 Eylül 2014 Perşembe

Friends Günlüğü



Eski blog okuma düzenime geri dönemiyorum bir türlü. Kaçırdığım yazıları okuyayım derken üzerine yenileri de ekleniyor. Yetişemiyorum vallahi :)

Uzun zamandan sonra dizi izlemeye başlamamın etkisi de var tabi bunda. İşten eve geldiğimde yemek,kitap,dizi ve blog arasında mekik dokuduğum günler yaşıyorum şu ara :)

Friends gerçekten harika bir dizi ♥ :) Bu diziyi izlerken Avrupa Yakası'nı özlediğimi farkediyorum bazen. Ona da bayılırdım.

2.Sezonu izlemeye başladım. Beni en çok şaşırtansa Ross'un Çin'den çekik gözlü bir hanımefendiyle dönmesiydi :) Gerçi izlerken oh iyi oldu Rachel'a dedim ama olsun. Ben onları hep sevgili olarak hayal etmiştim yaa.Hatta bu sefer kesin olacak demiştim ama şu an zavallı Rachel isyanlarda :)

Favorim Phoebe ve Chandler.Bayılıyorum ikisine de. Ama Phoebe gerçekte gayet güzel bir bayanken o dizide nasıl o kadar kötü görünebiliyor anlamış değilim.Sanırım giydiklerinin de etkisi var bunda. O saf hallerine çok gülüyorum izlerken :)

Diziyi izlemeye başladığımda Joey ve Chandler'in saçlarının kesinlikle kısa olması gerektiğini düşünmüştüm. Hayalim gerçek oldu ve saçlar kısaldı :) Bence böyle çok daha iyi oldu. En azından Chandler erkek gibi görünüyor gözüme :D

Şimdiden diziyi bitirince ne yapacağımı düşünüyorum. Keşke hiç bitmese. Bitince sizin önerilerinize ihtiyacım olacak yeni bir dizi için :)

Bölümlerin çok uzun olmaması da çok iyi. Mesela Game of Thrones izlerken sanki film izliyormuşum gibi hissediyordum.Ama kısa olunca çok daha iyi oluyor. Yatmadan önce açıp 20-25 dk bir bölüm izleyip kapatabiliyorum en azından.

Bakalım ileriki bölümlerde neler olacak. Ross'un sevgilisi defolup gitmeli bence :D

Bu da böyle bir dizi yorumuydu işte.Aslında ben mim için gelmiştim ama o kadar zor ve özen isteyen bir mim ki buna hazır değilim sanırım :)

Hoşçakalın :)

24 yorum:

  1. Friends bir harikadır :D
    Hele bir de ilerleyen sezonlarını gör sen neler olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuxedo
      Evet harika gerçekten de :)
      Ben baya yavaş ilerliyorum ama meraktan çatlıyorum :)

      Sil
  2. Kısa süreli diziler çok iyi bence de. Bu diziyi merak ediyordum arada bakarım belki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli
      Aynen daha rahat izleniyor :)
      Bence bir kaç bölüm izleyebilirsin,hoşuna gidecektir :)

      Sil
  3. Bayılıyorum bu diziye, tekrar izlicem ben de. Asla bıkmam :) Favorimse tüm karakterler :))
    Buarada ben seni mimlemiştim sanki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma ardalı
      Ben de ilk defa tekrar izleyebilecek kadar çok sevdim bir diziyi :)
      Cevapladım bile :)

      Sil
  4. Televizyon yok ama diziyi merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal Baysal Koçer
      Ben de hiç tv izlemiyorum.Diziyi internetten takip etmek daha iyi :)

      Sil
  5. Oooo daha 10 sezon boyunca Ross'un ellerinden kimler geçecek. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh Dövücü
      Çekik gözlü defolup gitti sonunda :D
      Bakalım kimler geçecek :D

      Sil
  6. Rachel ile Ross arasında baya şeyler dönecek o çekik kız hiç birşey şimdilik :)

    YanıtlaSil
  7. yaaaa ben chandler'a aşık oluyorum izlerken valla :D

    YanıtlaSil
  8. Ben de bugünlerde Friends'e başlamayı düşünüyordum, bu yazı iyice heveslendirdi şimdi beni. Her ne kadar, spoiler alırım korkusuyla iki parmağımın arasından ve atlaya atlaya okumuş olsam da.:))
    Birikmiş diziye başlamak çok keyifli. Firends'i önceden izlememiş olduğum için şimdi kendimi şanslı hissediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gokkusagi Dosyası
      Bir an önce başlamalısın bence :)
      Spoiler vermemek için çok uğraştım ama beceremedim ya :D
      Evet çok şanslıyıızz :)

      Sil
  9. Alışırsın yahu , yavas yavas :)
    bırak yabancı dizilerii. "yeditepe istanbul" var eskilerden mis gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı
      Bir de ona mı başlasam acaba :D

      Sil
  10. Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok sevdim :) Özellikle bir Friends fanı olarak yerinizde olmayı çok isterdim. İlk heycanla izlemek , neler olucağını beklemek... Friends öyle bir dizidir ki 10. sezon bittikten sonra kapıdan içeri Joey giricek ve buzdolabını karıştırıcak zannediceksiniz. O kadar içten , o kadar samimi bir dizidir. Benim bloğumdaki Friends yazısını da okumanızı tavsiye ederim sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkem özgen
      Hoşgeldin bloğuma :)
      Gerçekten izlerken insan kendini kaptırıyor. İçten dediğin gibi.
      Bloğuna uğradım az önce çok hoş paylaşımlar var takipteyim artık :)
      Sevgilerle...

      Sil
  11. En izlemek istediklerimden ama daha dizi sezonumu açmadım ve bu sene zor gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülni...
      Yoğunsun sanırım :(
      Ben de uzun zamandır açamamıştım bu sezonu. Fırsat oldu sonunda.Ama olsun bir sürü birikmiş bölüm seni bekliyor.Uygun zamanda başlatırsın sezonu :)

      Sil
  12. Arkadaşım inanılmaz baskı yapıyor bu diziyi izlemem için :) Büyük bir ihtimalle yazın izlemeye başlayacağım. Birde bilmem sizde de var mıdır ama ben bir diziye başladığımda o ilk heyecan ve merakım geçene kadar art arda bölümleri izlerim bazen 1-2 bölüm olur bu bazense dış dünyayla olan ilişkimi kopararak 1 sezon olur. (Bu nedenle sınav dönemlerinde bil hassa uzak durma gereği duyuyorum)

    Bu arada yine aynı arkadaşım beni dizide ki Ross karakterine benzetiyor. ( Gerçi iyi hoş ondan önce de fantastik bir dünyadan gelmiş canavara, 1 gün sonraysa Mustafa Ceceli'ye benzetmişti kısacası benzetme konusunda pek tutarlı değil ) Diziyi izlemediğim için hiçbir fikrim yok umarım iyi bir karakterdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozan wcare
      Hoşgeldinn :)
      Bence de izlemelisin.Bir süre sonra bağımlılık yapacak zaten :)
      Ben genelde birkaç bölüm izliyorum.Zaten kısacık bölümleri. Hiç oturup da bir sezon izleyemedim.Sıkıntı basar beni :D
      Haklısın o zaman sen sınav dönemleri diziyi aklına bile getirme :)
      Arkadaşın benzetme konusunda durumu baya abartmış sanırım :) Ross iyi bir karakter.Hatta dizideki en iyi karakter sanırım :)

      Sil