27 Nisan 2014 Pazar

Başlık Yok


Bu günlerde hiçbirşeye vakit ayıramaz durumdayım. Buna blog, arkadaşlarım, ailem de dahil. Neden böyle oluyor bilmiyorum. Koca bir gün bir anda bitiveriyor.

Kitap bile okumuyorum. Masanın üzerinde bekliyor çoook uzun zamandır.

Hep bir yorgunluk ve uyku hali var üzerimde.

Ayrıca her gün ne giysem diye düşünmekten bıktım bu hava yüzünden. O kadar şanslıyım ki, kalktığımda hava buz gibi olur ben kalın giyinirim ve bir saat sonra güneş açar, çok sıcak olur ben pişerim. Yada tam tersi :)

Bu haftasonu piknik planı yapsak mı diye düşündük sonsuzla. Ama hava durumunda yağmurlu göründüğü için vazgeçtik. Tabi ki ne oldu? Yağmur falan yağmadı gayet sıcak ve güneşliydi.

En yakın iki arkadaşımdan sitem mesajları alıyorum. Bizi unuttun diyorlar. Aslında daha dün onlara mesaj atmayı düşünmüşken gün içinde erteleye erteleye unutuyorum. Çok hayırsız oldum bu aralar, ben de farkındayım. Ve bunu kendime hiç yakıştıramıyorum :(

Neyse yarın haftanın ilk günü ve kendime gelmek için söz veriyorum :) Çünkü bu halim psikolojik olarak yoruyor beni cidden. Artık toparlanma vakti. Çok karamsar ve iğrenç bir yazı oldu bu yaa. Okuyanın bile moralini bozabilirim :)

En iyisi gitmek ve haftaiçi güzel yazılarla geri gelmek sanırım :)

Hoşçakalın...

22 yorum:

  1. Al benden de o kadar!
    Her hafta aynı sözü verip tutmuyorum o zaman daha fazla moral bozuluyor haberin ola. O yüzden hafta içi mutluluk dolu yazılarını bekliyoruz ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben yine sözümü tutamadım :) Mutluluk dolu yaza falan da yok ortada. Hatta tam tersi mutsuzum başlıklı bir yazım var malesef :(

      Sil
  2. yaaa hepimiz aynı durumdayız sanırım...bir gaip psikoloji...şikayetlerimiz hep aynı...hepimiz için hayırlısı...umarım fazla uzun sürmez bu garip haller:)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke sadece yukarda yazdığım şekilde olsaydı ruh halim Persephone. Yenileri eklendi bir de üstüne. Daha mutsuzum :(

      Sil
  3. Bazen olur boyle seyler ama burasi tam konum olarak mutlulugun dibi. Yani bunlar mumkun oldugunca az olmaliii :)

    Ozledim seniiiii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluğun dibi falan hikaye olduu. Gayet mutsuzum şu an Keyaki. Umarım bir an önce atlatırım. Ben de özledim. Ne zamandır ne yazılanları okuyabiliyorum ne de yorum yapabiliyorum. Kendimi çok suçlu hissediyorumm :)

      Sil
  4. Bunlar hep bahardan ;)
    Olur öyle arada bi geçiş dönemi gibi bu hafta olmazsa haftaya toparlanırsın öyle çok kasma kendini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu bahar en sevdiğim mevsim ama bizimle ne alıp veremediği var anlamıyorum :)

      Sil
  5. Bahar yorgunluğu ama ben de vakit yetiştiremiyorum sabah yediden beri ayaktayım daha yeni oturdum :/ hiç bir şeye vakit yetmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa kesinlikle koca 24 saat yetmiyor arkadaş :)

      Sil
  6. Ben de hiç bir şeyi yetiştiremiyorum. Emrah, blog da rehavete kapılmayın, demiş. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapıldım gitti valla :( O kadar canım sıkkın ki. Üstüne bir de yeni olaylar eklenince...

      Sil
  7. Normaldir tabiki, hepimizde var. Bak ben multi vitamine başladım, gözüm açıldı, baharın etkisini attı üzerimden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene ben de kullanıyordum multivitamin. Sınav dönemlerinde çok iyi oluyordu.Ama okul bitince hiç aklıma gelmedi bak iyi hatırlattın :)

      Sil
  8. 1-ben 2-sen 3-o 4-be se o mo mucuk..
    Dördüncü tekil şahıs başarılar sana..Nice güzel yazılarına..
    Not:Deep'te gördüm adını ve uğradım merhaba demeye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :)
      Hoşgeldin.. Seni güzel bir yazıyla karşılayamadım ama kusuruma bakma :)

      Sil
  9. Kendimi okuyorum sandım bir an. Son zamanlarda ben de böyleyim, zaman çok hızlı geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes aynı şeyleri hissediyor bu ara. Neyse ki yalnız değilim bu konuda :)

      Sil
  10. Aha beni bana anlatmışsın =)Anlaşılan 24 saat bir tek bana değil sanada yetmiyor. ne zaman gün başladı ne ara bitti anlamıyorum. Benimde arkadaşlarım yakınıyor. E bende üzülüyorum çok ihmal ediyorum diye ama koşturmaca bi türlü bitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes aynı durumdan şikayetçi :)
      Ah bu bahar iyi güzel de biraz dengemizi bozabiliyor sanırım :)

      Sil
  11. Hep unuttun bizi hep :)
    şaka bi yana olur arada öyle. ama ne olursa olsun yinede kendine zaman ayırmayı ihmal etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmadım yaa döndüm işte :)
      Artık kendime gelmeliyim dedim ve buradayım artık =)

      Sil